Yamaha Yamaha TW200 (Türkiyede yok)

Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
09MS_TW200_wht_S1_2978bd6d.jpg

2008-Yamaha-TW200c.jpg


Type 196cc air-cooled SOHC 4-stroke; 2 valves
Bore x Stroke 67.0mm x 55.7mm
Compression Ratio 9.5:1
Carburetion Mikuni® 28mm
Ignition CDI
Transmission Constant-mesh 5-speed; multiplate wet clutch
Final Drive Chain

Chassis
Suspension/Front Telescopic fork; 6.3-in travel
Suspension/Rear Single shock; 5.9-in travel
Brakes/Front 220mm single disc
Brakes/Rear 110mm Drum
Tires/Front 130/80-18
Tires/Rear 180/80-14

Dimensions
Length 82.3 in
Width 32.3 in
Height 44.1 in
Seat Height 31.1 in
Wheelbase 52.2 in
Ground Clearance 10.4 in
Fuel Capacity 1.8 gal
Fuel Economy** 78 mpg

Ağırlık 126kg

Amerika fiyatı 3990$ Karşılaştırmak için orada WR250X 6190$, WR250R 6090$

S&T Kanuni RT125'in nereden esinlendiği belli oldu :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

Slm ne kadar ılgı çekıcı benım cok hosuma gıttı, cok sempatık duruyor, acaba turkıyeye gelırmı_?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bu kadar kalın tekerle nasıl kros yapıyor anlamadım:silent: ama cok şık turkıyeye genelde dusuk hacımlı şık motor getırmıyorlar distribitörler aşırı zevksiz bu ülkede..
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Gelirse şimdiden adımı yazsınlar listeye:mrgreen:
Şaka bir yana anladığım kadarıyla bu motor amerika pazarı için,avrupanın diğer ülkelerinde de yok.Yamaha kendi satıcılığını kendisi yaparsa avrupaya getirdiği diğer ürünleri türkiyeyede getirecektir.Mesela ybr 125 custom,xt125,xt250 ama bu motor avrupada dahi olmadığından benim umudum yok. aynı görününlü kanuniyede yaklaşacağımı sanmıyorum.öyle bakıp bakıp avunacağız...:salut:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçektende hoş bir tasarım olmuş :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu kadar kalın tekerle nasıl kros yapıyor anlamadım:silent: ama cok şık turkıyeye genelde dusuk hacımlı şık motor getırmıyorlar distribitörler aşırı zevksiz bu ülkede..
Bu motor kros değil..... Sadec<e arazi amaçlı yapılmış bir model...Çayır çimen ve engebeli araziler için yapılmış......

Bu motorun aynının kanunisi de vardı hyosu da... Hatta suzukinin bile vardı... :cat::cat::cat:

Sadece keyif amaçlı yapılmış bir model... :cat::cat:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Fiyat olarak bir araştırma daha yaptım.Bu model İspanyada da satılıyormuş.Ybr125'in 2500euro'ya satıldığı ispanyada TW200'ü 3800'e veriyorlarmış.
Bizde olsa tahmini 5750 olur bu oranla sanırım ve bu fiyat STkanuni RT125 kariona göre çok çok çok ucuz.Sonuçta 200'lük bir motor olduğunu da hatırlayalım.Dolayısıyla bu fiyatlarla ST'nin bizi ne kadar kazıklamaya çalıştığı aşikar....

Edit: 125'lik ile 200'lük arasında ötv oranı farkı yok değil mi?

Edit2: Fiyatları tekrar gözden geçirdim ve hata yaptığımı düşünüyorum.Oradaki ybr125i kıstas olarak almıştım ama oradaki bizdekinin aynısı değil.Kıstas olarak wr125r aldığımızda tw200'ün türkiye tahmini fiyatları 8000ytl'nin biraz üzerinde olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ben ithalatçı firmaların bu işi bilinçli yaptıklarına artık inanmıyorum.Bir galeyanla işe girip sonrada salla pati götürüyor ve çoğuda patlıyor."mephamd"'un yaptığı fiyat araştırmasına göre bu motor Türkiyede olsa,hali vakti iyi olan arkadaşların 2.motor olarak almamaları için bir sebep görmüyorum.Yakın mesafe tarla bayır gezileri için ideal bir model.
 
Katılım
30 Ara 2008
Mesajlar
126
selamlar !
TW200 türkiyeye gelmez gelemez cünkü yamaha üretimini birkac yil önce durdurdu.yeterince kar yapamadiklarindan.
bende cin kopyasi var : asya gy 200a ,cok memnunum:queen:


saygilar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst