Yamaha Türkiye Fotoğraf Yarışması Sonuçlandı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
2.700'den fazla katılımın gerçekleştiği "Şimdi Orada Olmak Vardı" temalı Yamaha Türkiye'nin düzenlediği fotoğraf yarışması sonuçlandı. 1. Gökhan Yücel "Bulutların Üstünde" , 2. Evren Salar "Cunda Adası 2009", 3. Ruhsan Canbay Ercan "Dikili" , 4. Filiz Görgör "Yedi Göller Bolu" , 5. Savaş Taylan Erbektaş "Avanos (Balondan)" .

1.
21800461.jpg


2.
23814050.jpg


3.
21493909.jpg


4.
84746722.jpg


5.
72854581.jpg
 

Ekli dosyalar

  • yamahayarismasonucu.jpg
    yamahayarismasonucu.jpg
    24.9 KB · Görüntüleme: 11,651
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kesınlıkle cok guzel fotograflar,
Makinenin kaliteside bunlarda büyük avantaj,
oyle sanıyorum kı pek cogumuz gezıler esnasında belkıde daha guzel karelere rast gelıyoruzdur,
gerek makıne olmamasından gerek kalıtesız makıneden dolayı farklı cıkıyordur resımler...

Bakış Açısı Çok Önemlidir...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
en azından amatör fotoğraflar seçilmemiş, hepsi güzel.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
cunda adasını özlemişim :)

merak ediyorum dikilinin neresi acaba o fotoğraftaki yer. 98den beri yazları dikilide geçiririm böyle bi yer görmedim :(
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
ilk 5 in arasında yedi göller olmasa şaşırırdım. inanılmaz bi yer orası. araba için yolu çok bozuk ve uzun o yüzden ırzına geçilmemiş bi yer. motor için fevkalade güzel bi gezi olur tabi :) ya sonbaharda ya da haziranda gitmek gerek..
1. foto da harika bileğinin hakkıyla almış birinciliği. neresi acaba.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5. olmamış, kar görmek istemiyoruz artık! : )
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
5 numarada(avanos) hava bulutlu olmasaydı erciyes gözükürdü heralde:) benimde en beğendiğim 1 numaralı fotoğraf.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 harika, 2 fotoğraf sanatı açısından güzel, 4 eh işte... 3 ve 5'te bir numara göremedim, internette cep kamerasıyla çekilmiş binlerce benzeri dolu, "geri kalan fotoğraflar arasında dereceye girecek kalitede bir şey yokmuş herhalde" diyorum.
(Fotoğrafçı ya da fotoğraf sanatçısı değilim, tamamen kişisel zevkim ve fotoğrafçılık konusundaki izlenimlerime göre yaptığım öznel değerlendirmedir.)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
makinada kaliteli çekimin yüzde yirmisini,kullanmayı bilmek yüzde seksenini gerçekleştirir
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Derecelendirme çok isabetli ! dereceye giren tüm arkadaşları kutluyorum ve başarılarının devamını diliyorum:cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
kesınlıkle cok guzel fotograflar,
Makinenin kaliteside bunlarda büyük avantaj,
oyle sanıyorum kı pek cogumuz gezıler esnasında belkıde daha guzel karelere rast gelıyoruzdur,
gerek makıne olmamasından gerek kalıtesız makıneden dolayı farklı cıkıyordur resımler...

Bakış Açısı Çok Önemlidir...

Kesinlikle katılıyorum.
Ama fotoğraflar harika.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst