Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Herkese iyi akşamlar Yamaha SR400 sportheritage modelini daha önce deneyimleyen bilen birileri varmıdır acaba uzun zamandır almayı düşündüğüm bir motosiklet :silent::silent:
Marş motoru yok, tepikleme (ayak marşı) ve basınç tahliye kolu ile çalışıyor. İnceleyenler bayılmış. Tam anlamıyla 1970'li yılların motoru, tek fark daha iyi kalite ve enjeksiyon.
ben sr500 kullanmıştım. baya eski bi modeldi 93 falandı heralde. tamamen mekanikti. ayak marşıdır falan. çok sert bi gaz tepkisi vardı, bide vitesleri çatur çuturdu. türkiye'de tekti heralde benim kullandığım. gümrükten alınmıştı çünkü.