Yamaha SR400 kullanan bilen varmı ???

Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Herkese iyi akşamlar Yamaha SR400 sportheritage modelini daha önce deneyimleyen bilen birileri varmıdır acaba uzun zamandır almayı düşündüğüm bir motosiklet :silent::silent:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
adam portekizli, ingilizcesi zayıf, o yüzden anlaşılıyor ve tarafsız anlatır genelde.
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Cager On Two Wheels SR400 incelemiş ve ben görmedim :pr::pr: Teşekkür ederim izliyorum şimdi hemen :queen:

Yinede varsa bizim türkiye şartlarında kullanan onlardan da bi yorum beklerim :mrgreen:
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Marş motoru yok, tepikleme (ayak marşı) ve basınç tahliye kolu ile çalışıyor. İnceleyenler bayılmış. Tam anlamıyla 1970'li yılların motoru, tek fark daha iyi kalite ve enjeksiyon.

Olsa da binsek :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
ben sr500 kullanmıştım. baya eski bi modeldi 93 falandı heralde. tamamen mekanikti. ayak marşıdır falan. çok sert bi gaz tepkisi vardı, bide vitesleri çatur çuturdu. türkiye'de tekti heralde benim kullandığım. gümrükten alınmıştı çünkü.
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Royal Enfield çok kalın olursa büyük ihtimal sr400 alıcam fruardan sonra :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst