Yamaha Rx King 135 mi ? Yamaha Ybr 125 Mi ?

Katılım
6 Kas 2007
Mesajlar
2
slm arkadaşlar siteye yeni üye oldum...

17 yaşındayım 1 ay içerisinde motor almak istiyorum. bu iki motor kıyaslanmaz aslında ama benim amacım farklı :mrgreen:

bir tane rx king var 2001model, 7000km de, çok temiz 170km ye kadar fln basıyor...
ilk defa motor alacagım bundan once hiç motor sürmemiştim çabuk alışacagımı düşünüyorum ama rx king in biraz benim için tehlikeli olabilecegini düşünüyorum onun için diger aalternatif olarak ybr düşünüyorum... rx king'i 2.500ytl ye alabiliyorum, hatta peşin para fln ruhsatınıda hemen alıcaz deyince 2,250 ye kadar fln düşecegini tahmin ediyorum... su anda benim de motora verebilicegim rakam ruhsatıyla fln toplam 2.750ytl...

ama bi türlü karar veremedim... sizce ne yapmalıyım ?? Motora çabuk alışacagımı düşünerek benim için tehlikeli olan Rx King i mi almalıyım, ama Rx de en ufak bi çizik bile yok, kız gibi motor.., satan adam Sıfır Lastik de takıveririm diyor... ama yoksa neolur neolmaz hiç riske fln girmeden Ybr mi alsam ?

Yardımlarınız için şimdiden hepinize çok tşk ederim...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
ikiside aynı cc :)
Hemen hemen aynı sanırım...
Rx king hakkında pek fazla bi bilgim yok ancak, YBR 125 ilk başlayanlar için en ideal motorlar arasındadır :cat:

YBR al derim ben.. :rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşım bence rx king al ilerde pişman olma içinde kalmasın..
Çabuk bozulur diyenlere de bakma benim rx115 2000 model ve daha sekmanları bile değişmedi..
Biraz fazla yakar ama hakkını verir.
Rx efsanedir en kötüsü 150 yi rahat görür..
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
extremaya bende katılıyorum bencede rx king al. seri motor ama dikkatli sürdügün sürece bişi olmaz geza gelip uzamadıgın sürece
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
3
dostum yamaha rx serisine bınmeden once 2 defa dusun :) acayip hızlı ve atik bir motor ufak bir yanlısla hersey sona erebilir affı yok rx serisinin....
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kardeşim ybr rx in hiçbirşeyinin yanından geçemez.rx al.
kendine güveniyorsan:)
çok seridir
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
1
samuel90

bilader bana kalırsa ybr al bendede rx var 135lik motoru çok iyi tanıorum 6bin devirden sonra turboya girio gaza aniden yüklenemezsin tek teker oluverir hemen ama tabi sana kalmış bişi hızı seviosan bnm gibi her gün 170'i görürsün yaz aylarında özellikle zevki başka olur :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günlük benzin paran 5 Tl ise Ybr al, yok dert değil arkadaşımla bölüşürüm diyorsan yine 5 Tl ödersin Rx135'e binersin:) . Bu durumda Rx 135' i seçerdim.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
valla 2 zamanlı olduğu için rx 135 i tercih ederim rx 115 e bindim çok harikaydı . Ybr 125 yanından bile geçemez rx 135 in
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herifi yeni sanıyorum ben de 2 mesajı var yahu:pr:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2007 sorusuna 2009 da cevap veriyoruz ya.. amma hızlıyız be arkadaşlar..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Rx ilk başlamak için çok hızlı eğer nevsine hakim olabilirim gaza gelmem diyorsan rx.Eğer gaza gelirim dersen ybr hem azda yakar.Antalyada hiç kazasız rx yoktur hepsinin sağlam bi kazası vardır:)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Konuyu hortlatalım Bu King nasıl motor acaba hiç kullanmadımD: frenlemesi falan nasılki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst