Yamaha r1 off road africa turu!!!

Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bir çok insan boyle bi motora yağmurda binmeye kıyamaz adam nerelere gitmiş :)
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
Sonuna kadar izledim ve mükemmel :) insan ilk başlığı görünce inanası gelmiyor hakikaten
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
2001-2006 yılları arasında yapmıştı bu turu bu hollandalı vatandaş .
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
r1 ile boyle bir gezi yaptı ise altına sağlam bir enduro alsa ne yapar diye düşünmek bile istemiyorum :):)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
o adamın zaten daha önce gezılerı var sırf adrenalın olsun dıye bu sefer racıngle cıkmış yola :cat:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
hemn kendine hem motora eziyet bence ziyanlık...

tamam racing motorlada tur yapılabiliceğini kanıtlamış ama... bence yanlış omotorun caddede teker yapıp otobanda 299 görmesi hakkıdır böyle dağ yollarında birinci vitesle gezmek onun hakkı değil..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst