Yamaha R1 işte Motosiklet

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Onca yol gitmiş üstelik sadece asfalt değil. balçıktan çamurdan topraktan kumdan çölden. bitek dağa tırmanmamış :) Helal olsun R1 e adam kısa zamanda çok yol gitmek için racing seçmiş olabilir. Yada kişisel bir isteğidir. Gerçi vidyonun sonunda R1goesExtrem falan yazıyordu... Paylaşım için sağol.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Neden böyle birşey yapma gereği hissetmiş anlamış değilim.:silent:Yani amacına uygun kullanılmyan bir motor bence.Böyle değişik sıradışı hareketler yapmayı sevenlerde var.Kendinede motoroda eziyet.:cat::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst