Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Onca yol gitmiş üstelik sadece asfalt değil. balçıktan çamurdan topraktan kumdan çölden. bitek dağa tırmanmamış Helal olsun R1 e adam kısa zamanda çok yol gitmek için racing seçmiş olabilir. Yada kişisel bir isteğidir. Gerçi vidyonun sonunda R1goesExtrem falan yazıyordu... Paylaşım için sağol.
Neden böyle birşey yapma gereği hissetmiş anlamış değilim.:silent:Yani amacına uygun kullanılmyan bir motor bence.Böyle değişik sıradışı hareketler yapmayı sevenlerde var.Kendinede motoroda eziyet.:cat::wiinkk: