Yamaha nmax125 ler gelmiş hayırlı olsun :)

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Fırsatçılara hayırlı olsun.Pusudalar zaten.Gerçekten sahibi olmak isteyenler alır inş.
Ama umudum yok.
Yine R25 teki senaryo yaşanacak.
Belli sayıda bayilere gelmiş.
İlk partide lansman fiyatından fırsatçılar alacak
Yamaha 2 ay olmadan bin lira zammı koyacak
Fırsatçılarda 11bin liradan sahne alacak
Hep birlikte göreceğiz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fırsatçılara hayırlı olsun.Pusudalar zaten.Gerçekten sahibi olmak isteyenler alır inş.
Ama umudum yok.
Yine R25 teki senaryo yaşanacak.
Belli sayıda bayilere gelmiş.
İlk partide lansman fiyatından fırsatçılar alacak
Yamaha 2 ay olmadan bin lira zammı koyacak
Fırsatçılarda 11bin liradan sahne alacak
Hep birlikte göreceğiz.

sana katılıyorum hiç birinin satmaya niyeti yok bu motor firmalarını daha giriş fiyatına bak 125 cc scoter fiyat 8.500tl olurmu böyle alınmaz bu fiyat bence tam bir saçmalık olmuş resmen.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pcx125 8000TL pcx150 8900TL iken absli yamahanın daha ucuz olmasını kimse beklemesin. zam bile yaparlar.
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
198
PCX 150 CC varken bu motora kim para verir anlamıyorum...
Şekil olarak bile yok bence. Sadece Abs kurtarmıyor.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Bende pcx150 nin daha mantıklı olduğu kanaatindeyim. Hem daha güçlü, hem daha torklu. Üstelik yamahaların scooterları genelde hep sert süspansiyonlu oluyor. Yorumlardan okudugum kadarı ile nmax ta sertmiş. Bws125 ten biliyorum; adamın ciğerleri sökülecek gibi oluyor bozuk yolda.
Yamahanın verdiği değerlere göre 1 litre ile 47 km gidiyormuş. Bu değer en iyi şartlarda yakalanmış degerdir. Demekki normal şartlarda 2.5 lt ve üzeri yakabilir bu nmax.
O zaman pcx150 yakit olarakta nmax tan daha az yakabilir diye tahmin ediyorum.
Kullanıcıları 2.1 ile 2.5 lt aralığından bahsediyorlar çünkü.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sanki kapışılmaya çok değer bir motor da fırsatçılar alıp karaborsa yapacakmış :) Hepi topu 125cc scooter. 2 kişi çekiş yok motorda.
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
güzel motor donanım olarak ta şekil olarakta honda pcx ten hoş duruyo xmax yavrusu gbi fakar fiyatlar gene damar,damar üstüne binmiş vaziyette gerçi bunun % bilmem kaçı vergi onu biliyoruz bunun 0 fiyatına 250 alınır temizzz.Fakat sonuç olarak honda nın scooterleri her zaman tutulmuştur Nmax pcx kadar satacığını sanmıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst