Amortisorlerinizin sagligi icin kasis gecisi esnasinda fren yapmayin. Bu nmax icin degil butun araclar gecerlidir(4 tekerlekliler de dahil). Kasisten gecmeden fren isini bitirmek gerekir.
Arkadaşlar 1 ay önce sıfır km nmax155 aldım. Çok memnunum fakat şöyle bişey var çözemediğim; motor 117 km hıza kadar çok rahat çıkıp 117'de kalıyor. Sanki orda birşey engelliyor, frenliyormuş gibi kalıyor. Şimdi ıkına ıkına, zorla o hıza çıksa tamam son hızı bu kadar diyeceğim ama gayet rahat çıkıp o hızda kalmasının nedenini çözemedim. Şu an 1900 km de motorum. Halbuki 1100 km de iken 124 görmüştüm ve viraj geldiği için bırakmıştım. İlk 1000 km çok sakin kullanıp 1000 bakımınıda yaptırdım. Ama neden bu 117 km sınırını aşamıyor çözebilmiş değilim. Var mı acaba fikri olan ?
Bu belki de onuncu motorumdur. Her cc ye sahip oldum ama scooter olarak ikinici motorum. Yani scooter tecrübem fazla değil. Varyatörle ilgili bişeyler olabilir mi ? Bu arada facebook grubunda başka bir 155 kullanıcısı da 117 de kaldığını yazmış ama 120 üstü görenler de çok.
Arkadaşlar 1 ay önce sıfır km nmax155 aldım. Çok memnunum fakat şöyle bişey var çözemediğim; motor 117 km hıza kadar çok rahat çıkıp 117'de kalıyor. Sanki orda birşey engelliyor, frenliyormuş gibi kalıyor. Şimdi ıkına ıkına, zorla o hıza çıksa tamam son hızı bu kadar diyeceğim ama gayet rahat çıkıp o hızda kalmasının nedenini çözemedim. Şu an 1900 km de motorum. Halbuki 1100 km de iken 124 görmüştüm ve viraj geldiği için bırakmıştım. İlk 1000 km çok sakin kullanıp 1000 bakımınıda yaptırdım. Ama neden bu 117 km sınırını aşamıyor çözebilmiş değilim. Var mı acaba fikri olan ?
Bu belki de onuncu motorumdur. Her cc ye sahip oldum ama scooter olarak ikinici motorum. Yani scooter tecrübem fazla değil. Varyatörle ilgili bişeyler olabilir mi ? Bu arada facebook grubunda başka bir 155 kullanıcısı da 117 de kaldığını yazmış ama 120 üstü görenler de çok.
Spacy ile 100 az yapmışlar ben 102 cc cygnus l ile 115 gördüm ve hiçbir sıkıntı yaşamadım. İşin şakası bir yana mesele apaçilik değil motorun limitlerini bilip motoru ona göre kullanmak sürekli son sürat gidecek halimiz yok yani. Fakat birisi sorduğu zaman "abi bu motor kaç yapıyor en son" veya kendim aynı soruyu sorduğum zaman bilmiyorum ya kaç yaptığını takılıyoruz işte fıtı fıtı gibi muğlak bir cevap vermemek için. Güvenlik önlemi,dikkat ve tedbirli olduktan sonra altımızdaki motorun limitlerini bilip ona göre kullanmak tehlikeli değildir.küçücük motorlarla o hızları yapmayın arkadaşlar. max hızı zorlamak nedir. Yolda görüyorum 110cc spacy lerle 100km/h yapıyorlar. hiç güvenli değil kiminle yarışıyorsunuz özellikle 250cc görünce dayanamıyorlar hep bir yarış isteği var nedense.
Hocam 50cc den 1000cc ye kadar bir çok motosiklet sahibi oldum. Hatta bu sene motosiklet üzerinde 20. yılımı tamamladım. Yani amacım apaçi gençler gibi küçücük motoru zorlayıp 130-140 yaptırmak değil. Yazımı dikkatli okuduysanız daha önce 124 gördüğüm motor neden şu an 117 de kalıyor. Yani bir sıkıntı olup olmadığından emin olabilmekti amacım.küçücük motorlarla o hızları yapmayın arkadaşlar. max hızı zorlamak nedir. Yolda görüyorum 110cc spacy lerle 100km/h yapıyorlar. hiç güvenli değil kiminle yarışıyorsunuz özellikle 250cc görünce dayanamıyorlar hep bir yarış isteği var nedense.
155lik motorun 1000 bakımını yaptırdım. Haftasonu Çevreyolunda 122 kmyi gördüm. Dijital ekranda daha yukarı cıkmıyor. Belki motor daha da hızlı gidiyor ama fark edemiyoruz.
122 kmde motor gidiyor ama güvenli değil. Bu motoru max 90-95 km hızda kullanmak en iyisi.
120 gidiyorsa ben yaparım arkadaş demeyin. Motor aşırı rüzgar alıyor her an kontrol kaybedebilirsiniz
Bende bugün aranıza nmax155 alarak katıldım. Lakin bir sorunum var. Bayram gelmeden bayrama giren milletim yüzünden plaka ruhsat işleri bayram sonrasına kaldı. Ben ve 9 yaşındaki oğlum çok heyecanlıyız. İlk kez sıfır bir aracımız oluyor. Hayalimiz xmax ' ti ama bütçe buna bile zor yetti. Neyse ben plakasız ruhsatsız ve sigortasız olarak yarın gidip bayiye alacağım. Tabi sadece yanımda satış evrakları olacak, polis çevirirse derdimi anlatabilir miyim merak ediyorum. Bayiye de motoru getirmesini alacağımı söyledim şimdi almasam da olmaz. Bana akıl verin diyeceğim ama yazacaklarınızı da az buçuk tahmin ediyorum.
plakasız, ruhsatsız ve trafik sigortasız trafiğe çıkmak yasaktır.