Yamaha Yamaha Nmax 125 & 155 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 May 2014
Mesajlar
280
Nmaximi aldım bugun. Herşey çok güzel.Fakat şehir içinde 1.5 saat aralıksız sürdüm kaltığımda kuyruk sokumunun orada bir ağri oldu gerildice daha ağriliydi. Tabi biraz esnemeden sonra geçti. Koltuk çok sertleşiyor bi süre sonea. Aynı sorunu yaşayan varmı ? Yada koltuğa bi işlem değişiklik yapanınız var mı ?
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Nmax'ı görünce ben de çok beğenmiştim. Hele kırmızı olanı "kırmızı olsun 10 kuruş fazla olsun" lafının hakkını veriyordu. İlk başlarda kafamda nmax almak vardı ama günlük işe gidiş geliş 100km yol olunca MT7 kullanan kardeşimin e5 trafiğinde 125lik motorla seni ezerler daha güçlü bir şey al demesi ve bizim evin oralarda dik yokuşlarda 1000cc motoru olan arabayla zorlanmaktan zaten küçük motora antipatim oluşması nedeniyle nmaxden vazgeçip xmax 250 aldım.

Ama hala bir yerde parketmiş kırmızı nmax görünce yanına gidip inceliyorum. xmax'in böyle kırmızısını yapsalarmış ya. :) Güle güle kullanın motorlarınızı.
 
Katılım
24 Nis 2017
Mesajlar
2
Bende bir suredir arastiriyorum nmax 125 almaya karar verdim 2016 5 bini asmamis kaydiyla beyaz renk öncelikli olarak nmax ariyorum satmayi düşünen olursa degerlendirebilirim
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
395
Bende bir suredir arastiriyorum nmax 125 almaya karar verdim 2016 5 bini asmamis kaydiyla beyaz renk öncelikli olarak nmax ariyorum satmayi düşünen olursa degerlendirebilirim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-acil-satilik-2015-model-5800kmde-kazasiz-yamaha-nmax-419126571/detay
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
92
Arkadaşlar Merhaba ,

Dün bir kaç nmax de gördüm, sele üzerinde bir kaplama var herhalde jel sele gibi bu nerden satın alınıyor yada nerde yaptırılıyor bilen kullanan varmı ve tavsiye eden.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
13
kendi kullanımıma göre yakıt değeri bilgisi vereyim. km 3500 e geldi, rodajı belirtildiği gibi tamamladım. bu aralar anayola daha fazla giriyorum. yola girdiğim zaman da sol şeridi bırakmıyorum pek. yani 90-100-110 aralığında daha sık kullanıyorum son iki haftadır. son benzin aldığımda depoyu doldurdum, 180 km yaptım ve tekrar doldurdum 5lt aldı. çarpıp bölünce kuruş hesabıyla 14 kuruş, litre hesabıyla 2,8 lt\100km çıktı. sakin kullanımda bu değerler daha da düşer. bence gayet iyi..
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Arkadaşlar merhaba. Yarın bende 0 km nmax 155 imi teslim alarak aranıza katılıyorum. Merak ettiğim konu; hem 125 hemde 155 i kullananlar varmı aranızda acaba ?
Benim için uzun yolda sollamalarda 125 e göre biraz daha iyi ivmelenmesi çok önemli. Bunu çok merak ediyorum. Pcx te 150 ve 125 in farketmediği çok yazılıp çizilmişti. Acaba nmaxta durum ne ? Sonuçta 155cc olanı 15 beygir
 
Katılım
13 Eki 2012
Mesajlar
11
arkadaşlar merhaba.
İlk önce 155lik düşünmüştüm fakat sıfır almam gerektiği için maddiyatı zorladı
bende ikinci lel düşük kmli 125 liğe yöneldim.
30.000 km honda Spacy kullandım. Artık değiştirme zamanı geldi diye düşünüyorum
 
Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
384
Almışken 155 almaya çalışın. Denedim canavar gibi gidiyor. Yalnız sıfır alınmasına rağmen kalkışta hafif hoplama zıplama yapıyor. Bu hoş değil. Pcx daha pürüzsüz bence. N Max'ın ayak uzatma yeri pcx'ten daha güzel. N max'te bu konuda daha rahat ettim.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Arkadaşlar bugün nmax155 ile bodrumdan bergamaya tam 340 km yol geldim. Şöyle bir sorum olacak; hava sıcaklığı bildiğiniz gibi rekor derecedeydi ve ben yol çabuk bitsin diye ara ara son gaz geldim. Öğle sıcağında son gaz yapmam kavrama sistemine yada herhangi bir yerine zarar vermişmidir sizce ? Bu arada motorum 1300 km de ve 1000 bakımı yapılmıştı. Rodajı da çok sakin bir şekilde olması gerektiği gibi yapmıştım.
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
Arkadaşlar bugün nmax155 ile bodrumdan bergamaya tam 340 km yol geldim. Şöyle bir sorum olacak; hava sıcaklığı bildiğiniz gibi rekor derecedeydi ve ben yol çabuk bitsin diye ara ara son gaz geldim. Öğle sıcağında son gaz yapmam kavrama sistemine yada herhangi bir yerine zarar vermişmidir sizce ? Bu arada motorum 1300 km de ve 1000 bakımı yapılmıştı. Rodajı da çok sakin bir şekilde olması gerektiği gibi yapmıştım.

ne kadar çok son gaz, o kadar çok zarar. mümkün olduğunca gazı dibe dayamayın ömrünü kısaltacaktır muhakkak.
 
Katılım
13 Eki 2012
Mesajlar
11
Almışken 155 almaya çalışın. Denedim canavar gibi gidiyor. Yalnız sıfır alınmasına rağmen kalkışta hafif hoplama zıplama yapıyor. Bu hoş değil. Pcx daha pürüzsüz bence. N Max'ın ayak uzatma yeri pcx'ten daha güzel. N max'te bu konuda daha rahat ettim.

Merhabalar bir fırsat çıktı ve 510 kmde 155lik aldım.
Motorumdan çok memnunum. Gayet hızlı ve atik bir motor.
Sissbyar almam lazım 200 tl diyor Start Motor bursa :) Daha ucuzu yok mu bunun
 
Katılım
13 Eki 2012
Mesajlar
11
Nmaxin mi 2.el piyasasi daha canli pcxin mi


Sahibinden.com sitesine gir bak. hangisi daha çok satılıyor diyecem ama bir de şöyle bişi var.
Nmax 2015'te çıktı piyasaya Pxc ise daha eski bir model.
Daha fazla PCX olması gayet normal. Nmax'in yeni model olmasını göz önünde tutarak ilan sayılarına bak. Bir de motor alırken ikinci eli baştan düşünmek bence yanlış. M
2013 senesinde ihtiyacım için 17.000 km'de honda spacy aldım. 3000 tlye
Geçen hafta 41.750 kmde 3600 tlye sattım. Honda Spacy tabiki çok giden ve çok satılan bir model. Ama Döviz arttığı için her geçen zaman motor fiyatları da artıyor.

Bence pek takılmayin ikinci el fiyatlarına bütçenize göre gidin alın
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Arkadaşlar bugün nmax155 ile bodrumdan bergamaya tam 340 km yol geldim. Şöyle bir sorum olacak; hava sıcaklığı bildiğiniz gibi rekor derecedeydi ve ben yol çabuk bitsin diye ara ara son gaz geldim. Öğle sıcağında son gaz yapmam kavrama sistemine yada herhangi bir yerine zarar vermişmidir sizce ? Bu arada motorum 1300 km de ve 1000 bakımı yapılmıştı. Rodajı da çok sakin bir şekilde olması gerektiği gibi yapmıştım.

Rodaj 1000 kmde bitmez bitemezde zaten. 3-5 bin km ye kadar surer
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
32
Merhabalar, 0 km bir nmax 155 sahibiyim. Motorun gidişi, tasarımı, oturuş pozisyonu, keyifli oluşu,dengesi,kıvraklığı vs. herşey çok güzel. Fakat beğenmediğim birkaç nokta var ki sizlere danışmak istedim. Arka süspansiyon sertliği malum biliyoruz, kymco agility'de bile arka süspansiyon ayarı mevcutken nmax de olmaması üzücü en azından istediğimiz kıvamada kullanabilme seçeneği olmalıydı. Arka süspansiyona bir şekilde alışılır belki ama asıl takıldığım ön süspansiyon. Ön fren biraz sıkılı şekilde kasise veya çukura girildiğinde ön süspansiyon tamamen kapanıyor ve tak tuk şeklinde takozumsu sesler geliyor. Ön süspansiyon çalışma aralığı kaç mm bilmiyorum ama ben ilk defa bir motosiklette böyle birşeyle karşılaştım ve beni arka süspansiyondan daha fazla rahatsız ediyor bu durum. Bu hususu servise anlattığımda test sürüşü yaptılar süspansiyonun normal olduğunu, xmax da da böyle olduğunu hızlı araçlar olduğu için tutuş açısından böyle olduğunu falan söylediler pek de ikna olmadım doğal olarak. Bu ön süspansiyondaki durum tüm nmax lerde var mıdır yoksa benim motora has bir durum mu bilmiyorum. Diğer husus da ayna açısı ayna sağı solu çok iyi gösteriyor fakat arkamdaki araba ya da motosikleti görmekte zorlanıyorum ne kadar ayar yaptıysam istediğim açıyı yakalayamadım bunun için ayna köşelerine küçük kör nokta aynalarından aldım onu deneyeceğim ayna konusunda değişik tecrübeler varsa aktarabilirsiniz. Tekeriniz düz bassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst