Merhabalar, 0 km bir nmax 155 sahibiyim. Motorun gidişi, tasarımı, oturuş pozisyonu, keyifli oluşu,dengesi,kıvraklığı vs. herşey çok güzel. Fakat beğenmediğim birkaç nokta var ki sizlere danışmak istedim. Arka süspansiyon sertliği malum biliyoruz, kymco agility'de bile arka süspansiyon ayarı mevcutken nmax de olmaması üzücü en azından istediğimiz kıvamada kullanabilme seçeneği olmalıydı. Arka süspansiyona bir şekilde alışılır belki ama asıl takıldığım ön süspansiyon. Ön fren biraz sıkılı şekilde kasise veya çukura girildiğinde ön süspansiyon tamamen kapanıyor ve tak tuk şeklinde takozumsu sesler geliyor. Ön süspansiyon çalışma aralığı kaç mm bilmiyorum ama ben ilk defa bir motosiklette böyle birşeyle karşılaştım ve beni arka süspansiyondan daha fazla rahatsız ediyor bu durum. Bu hususu servise anlattığımda test sürüşü yaptılar süspansiyonun normal olduğunu, xmax da da böyle olduğunu hızlı araçlar olduğu için tutuş açısından böyle olduğunu falan söylediler pek de ikna olmadım doğal olarak. Bu ön süspansiyondaki durum tüm nmax lerde var mıdır yoksa benim motora has bir durum mu bilmiyorum. Diğer husus da ayna açısı ayna sağı solu çok iyi gösteriyor fakat arkamdaki araba ya da motosikleti görmekte zorlanıyorum ne kadar ayar yaptıysam istediğim açıyı yakalayamadım bunun için ayna köşelerine küçük kör nokta aynalarından aldım onu deneyeceğim ayna konusunda değişik tecrübeler varsa aktarabilirsiniz. Tekeriniz düz bassın.