Beyler şimdi yamahanın sitesinde gördüm.:cherry:
Sırada r25 var bakalım o ne kadar zam yiyecek.
R25 şu an 15.250 olarak gözüküyor.
Günaydın beyim..İstanbulda ''sabah'' oldu....:mrgreen:
Fuardan sonra mt-25 ve r25'e de yapıştırırlar zammı merak etmeyin .![]()
Burak bu fuar için davetiyeyi geçen sene motoron dergisinden almıştım.Bu senede motoron davetiye veriyor değil mi?
Burak bu fuar için davetiyeyi geçen sene motoron dergisinden almıştım.Bu senede motoron davetiye veriyor değil mi?
fuara davetiyesiz gidemiyor muyuz yahu?
Kardeşim sanırım girişte davetiye satıyorlardı.Ancak içerde tanıdığın görevli falan varsa girersin tahminim :wiinkk:
aa olaylara bakücretsiz davetiye bulabiliyormuyuz peki ?
Motosiklet bayilerinde ve motosiklet Ürünleri satan mağazalarda bulunabiliyor diye biliyorum.