Yamaha MT01 + Akrapovic

Katılım
19 Ara 2004
Mesajlar
248
Aha o ne öyle? :cherry:
Bacağın bir deyse ızgara.. 800 derece felan da diyor zaten.Manyak mıdır nedir?
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Bunun mantığı nedir pek de anlamış değilim ama neyse??
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hmm bunun mantıüı hani elektrikli ev aletleri olurya ısıtıcı falan boruyu o tarzda bi şekilde yapmışlar egzoz kısmını ise nos tarzı bi mantıkla , arabalara veya motorlara konulan ekstra kuvvet nos sistemindede egzozundan böyle ateş atıyor calıstırdıgında ama tabiki daha farklı güzel bi sistem :)
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
speedrunner' Alıntı:
hmm bunun mantıüı hani elektrikli ev aletleri olurya ısıtıcı falan boruyu o tarzda bi şekilde yapmışlar egzoz kısmını ise nos tarzı bi mantıkla , arabalara veya motorlara konulan ekstra kuvvet nos sistemindede egzozundan böyle ateş atıyor calıstırdıgında ama tabiki daha farklı güzel bi sistem :)

Speedrunner abi şu cümlenden bişey anlamak mümkün mü acaba??? :sunny:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlayan anladı bak cevap yazmıyo :)
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Yeni geliştirilmiş egsoz sistemini 800 derecede test etmişler. Motosiklet kullanırken motor bu derecelere çıkmıyor. Benim motorda sıcaklık 109 derece olunca fan devreye giriyor. Kısacası 800 derece sadece test için.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunu bizim ybr ye uygulasak olurmu???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst