Merhaba arkadaşlar, MT25 almayı planlıyorum. 2018 ABS'li modele param yetmeyecek gibi duruyor ancak 2017-2016 modellerde önereceğiniz renk seçimi hangisi olur, önerilerinizi rica ederim. Bir de bazı 2016 model siyahlarda full black bazı 2016 modellerde de grili siyah oluyor. Bunun nedeni nedir acaba? Yardımlar için teşekkürler şimdiden..
2017 renkler daha iyi ben mavi olanı tavsiye ediyorum.
Önerin için teşekkür dostum. Ben de 2018'in mavisinin hastası oldum ama para mevzusu işteMavisine çok cırtlak gözüyle bakıyordum ama reel gördüm hiç te öyle değil :thumleft:
Bir de satılık ilanlarında insanın beyni yanıyor. Adam 2016 model motora 2017 yazmış, 2017'sine 218 yazmış. Alt tarafına da küçücük bir cümle eklemiş motorum şu modeldir şu yıl çıkışlıdır. Modellerim hangi yılda hangi renk olduğunu sağlıklı bilmeyen insanlar çok yanılabilirler diye düşünüyorum. Şahsen ben ona göre bakıyorum, yıl bilgisi yanlış olan ilanları direk detaya girmeden tık geçiyorum![]()
2017 renk güzeldiro ilanlar benimde dikkatimi çekti 2017 mavi renk ama yılına 2016 yazmış. 2016 alacaksanız servisden parçaları değiştimi diye sorun mutlaka yağ pompalarında sorun vardı çünkü
[url]https://i.hizliresim.com/b61r7m.jpg[/url]2017 renk güzeldir
bu renkler 2016 aralık ayında ithal edildiler yeni renklerde yağ pompası sorunu yok arkadaşlar gene sorun tabi fakat alırken aklınızda bulunsun 2016 model yeni renkler aralık ithalatıdır 2017 sayılır biraz daha ucuza alabiliyorsanız 2017 den herhangi bir farkı yok.
tabiki exper e sokun mutlaka benim bildigiğim yamaha bayilerde yapıyor bu işi cihazda yan yatıp yatmadığı bile çıkabiliyormuş burda bi başlıkta okumuştum r25 i expere sokmuş arkadaşın biri2017 modellerde 1000km kadar kullanışmış ve satılık ilanda olanlar var. Bu araçlarda km'nin doğruluğunu experden görebiliyoruz bildiğim kadarıyla başka nelere dikkat etmeliyim @silenced ilk motorum olacak biraz yaşımız geçmiş olsa da
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------
Merhaba arkadaşlar, Yaa bende mt 25 kullanıcısıyım temmuz 2018 den beri :bounce: ama pek yol tecrübem yok.. ::sluu::::sluu:: 2. el aldığım içinde kitapçığı bende yok ve tam olarak teknik olarak en çok nelere dikkat etmem gerektiğini bilemiyorum. Zincir bakım zamazingosu ok onu öğrendim ama dikkat etmem gereken başka neler var acaba?????
*Sorularımla sizleri bıktırabilirim şimdiden bilgilendireyim sonra alınmaca gücenmece olmasın.. :mrgreen::mrgreen::mrgreen: *
Merhaba arkadaşlar, ilk motorum olacak ancak MT25 ile Honda CB250R arasında kaldım. Malum Honda tarafında zincir ile ilgili problem var, çok ses yaptığını söylüyorlar. MT-25 te de benzer problemin olduğunu söylediler. Sizlerden böyle bir problem yaşayan oldu mu? MT-25 ile ilgili kronik problemler var mı? Teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar, ilk motorum olacak ancak MT25 ile Honda CB250R arasında kaldım. Malum Honda tarafında zincir ile ilgili problem var, çok ses yaptığını söylüyorlar. MT-25 te de benzer problemin olduğunu söylediler. Sizlerden böyle bir problem yaşayan oldu mu? MT-25 ile ilgili kronik problemler var mı? Teşekkürler.
Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık bir ay önce
2018 model sıfır mt25 aldım. 1000 bakımını iki gün önce yaptırdım. Ancak önemli bir sorunum var. Önceki sayfaları da okudum ama bir cevap bulamadım.
Motorla 90km. den yukarı hıza çıkınca yalpalama başlıyor. Ve sürüş çok güvenli gelmiyor sanki sürekli rüzgar alıp götürecekmiş gibi geliyor. Önceki motorum vl250 intruder di. Onda defalarca 130 gördüm ama daha hafif bir motor olmasına rağmen böyle bir his yaşamadım. Yetkili servise söyledim zincir ve lastik basınç ayarı yaptıklarını ve çözdüklerini söylediler ama sorun devam ediyor. Bu yalpalama normal mi naked motor diye. Çözüm yolu bilen varsa büyük iyilik yapmış olur. Herkese hayırlı günler.
Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık bir ay önce
2018 model sıfır mt25 aldım. 1000 bakımını iki gün önce yaptırdım. Ancak önemli bir sorunum var. Önceki sayfaları da okudum ama bir cevap bulamadım.
Motorla 90km. den yukarı hıza çıkınca yalpalama başlıyor. Ve sürüş çok güvenli gelmiyor sanki sürekli rüzgar alıp götürecekmiş gibi geliyor. Önceki motorum vl250 intruder di. Onda defalarca 130 gördüm ama daha hafif bir motor olmasına rağmen böyle bir his yaşamadım. Yetkili servise söyledim zincir ve lastik basınç ayarı yaptıklarını ve çözdüklerini söylediler ama sorun devam ediyor. Bu yalpalama normal mi naked motor diye. Çözüm yolu bilen varsa büyük iyilik yapmış olur. Herkese hayırlı günler.
selamlar arkadaşlar,
bazen , (her seferinde değil) motoru gece park ettiğim noktadan alırken park ayağının arka kısmından bir yerden 1-2 damla siyah yağın yere damladığını görüyorum. bu normal midir yoksa bir sıkıntı mı var? 2017 model 3500km de motosiklet.