Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eki 2015
- Mesajlar
- 1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burak tork kalkışta çok etkilemez kalkış daha çok beygire bağlıdır . Tork düşük devir yüksek vites seyir halinde gaza yuklendigin zaman vites kucultmene gerek kalmadan makinayı alıp götüren bı olaydır .
illaki etkilicektir her viteste öne atlar.normalde ns200 ile cbr kafa kafaya gidiyor ne zaman vites atma zamanı gelse aradaki 50cc hacim yani tork bunu hatırlatıyor.aynı şekil z250sl ile yarıştığım zamandada oluyor.2 3 hp fark yaratmıyor ama 250cc hacmindeki olmayan torku arıyor insan.2018 alıp süren varsa merakla bekliyoruz tüketim performans vs