- Katılım
- 2 Mar 2012
- Mesajlar
- 1,861
ben şeye taktım hyosung x5 konusu motosikelt modelleri altındayken bu konu neden moto sohbette?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
benim bildiğim ve mt09 videosundan izlediğim kadarıyla ekonomik modda motosiklet yeni başlayan için değil ama 125-250 cc aralığından geçen için orta yol sunuabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
Çıkarımınız yanlış sayı olarak bakmak çok daha büyük yanlış.Bunun vites aralığı gaz tepkisi gibi olayları var.Bu motorun duruşu ve ekstra satılan ekipmanları şehir içi için güzel bir naked motor aynı zamanda da touringe çevirebileceğiniz bir motor havasıyla satıyor Yamaha bunu.Aklı başında bir adam,temel sürüş fonksiyonlarını bilen biri absli versiyonu rahatlıkla kullanır.Bunda da belki sürüş modu vardır gücü azaltan ve tepkileri sakinleştiren erken konuşuyoruz.
benim bildiğim ve mt09 videosundan izlediğim kadarıyla ekonomik modda motosiklet yeni başlayan için değil ama 125-250 cc aralığından geçen için orta yol sunuabilir.