Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
212
açıklansın da bitsin bu işkence :mrgreen:
merak içinde telef olduk. motosikletten soğudum :flower:
kur'da aldı başını yürüdü
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
72
evet kim demişti hatırlamıyorum daha önceki sayfalarda 15inde fiyatı belli olacak diye bir hurafe vardı???
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
evet kim demişti hatırlamıyorum daha önceki sayfalarda 15inde fiyatı belli olacak diye bir hurafe vardı???

ben dedim.
bugün daytonayı aradım fiyat ne oldu diye telefona bakan fuarda belli olacak iyide ben sizin firmayı aradım ayın 15 inde hani belli olacaktı yanlış bilgi vermişler dedi ::angry2::
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
72
aynen bende geçen gittiğimde sormuştum fiyat ne zaman açıklanır filan dedim fuarla birlikte açıklanıcak dedi daytonadaki ilgili kişi...mecbur bekliycez..belki bir süpriz yapıpta fuardan önce netleştirirler durumu :/
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Başlarda söylediğimiz iyimser fiyatların üstüne kurdaki patlama en az +2000 lira farkettirecek gibi görünüyor. ABS'siz 14.500 diye duymuştum, kuru hesaplayınca 16.500'e denk geliyor. ABS'li geldiğinde de kur böyle olursa 18.500 civarı olabilir aynı hesaplamaya göre. Kurun böyle olması da bizim bahtsızlığımız...
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
19
yamaha almanya fiyatları euro abs li abs siz

mt-09 8.000 7.500
mt-07 6,000 5,500

türkiyede 24.000 tl olan mt-09 8.000 euro kur 3 tl ye geliyor

düz bir orantı kurarsak abs siz mt-07 5,500*3 : 16,500 tl ye gelir

daha fazlası verilirmi bu motora zaman göstericek
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
yamaha almanya fiyatları euro abs li abs siz

mt-09 8.000 7.500
mt-07 6,000 5,500

türkiyede 24.000 tl olan mt-09 8.000 euro kur 3 tl ye geliyor

düz bir orantı kurarsak abs siz mt-07 5,500*3 : 16,500 tl ye gelir

daha fazlası verilirmi bu motora zaman göstericek

En iyimser tablo bu ama Almanya fiyatlarına %20 ilave ederek Türkiye fiyatı çıkar ortaya . Buda 20500 tl yapar ve zaten mt 09 24000
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
19
sonuçta naked bir motor daha fazlaya çıkarsa fiyatı ne kadar talep gelir belli değil
o fiyata bunu alacağıma daha başka motorlara bakılabilir tabiki onlarda artmazsa daha fazla :)
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
mt09 24 binden satıldı ancak şu anda bu fiyattan alınabilecek ve stokta olan bir mt09 yok.
kurlardaki ani yükseliş nedeniyle fiyat belirlemek de zor.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
izmoto yu aradım az önce

sparış almıyoruz henüz mart ayında almaya başalayacaz dıor

fiyatta da onlar bile 16 -20 arasında dıor :D:D
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
sonuçta naked bir motor daha fazlaya çıkarsa fiyatı ne kadar talep gelir belli değil
o fiyata bunu alacağıma daha başka motorlara bakılabilir tabiki onlarda artmazsa daha fazla :)

Sonuçta naked bir motor ne demek arkadaşım.Gaz pedalımı yok neyi eksik.İncelemeden ve ne olduğunu algılamadan hemen bir küçük görme çabaları.O motorun yüklenmiş halini gördünüz mü yan çantalar ön cam bildiğin cruiser motor gibi oluyor.Birde 16-17ye hangi motor alınıyor bir söyleyinde alalım vallahi.Hondanın sitesine hiç girdiniz mi son zamanlarda.Adamlar 250 ccyi neredeyse 12 bin liraya satıyorlar el insaf.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
:mrgreen::mrgreen::mrgreen: yemeğin üstüne iyi güldürdün :)

Ben hala NC750 nin fiyatı karşısında bu motorun fiyatına bakıp afallayacağım günlere hazırlıyorum kendimi.

Kardeşim insan sinirleniyor yahu.Daha tarzların farkında değiller veya saygı duymuyorlar.Honda fiyatları versin zaten Yamahayı topa tutanlar profillerinin altına yamaha ... kullanıyor diye yazıcaklar adım gibi eminim.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
Bu fiyat belirsizliğinin bir kötü tarafı kış sezonunun bitmek üzere olması şimdi bu motor beklediğimiz fiyatın üzerin'de gelirse sezonu'da kaçırmış olacağız sonra işin yok primli fiyatlardan 2.el motor ara, bir risk daha var motorun test sürüşü'de yok nasıldır neyin nesidir sadece abisine bakarak'dan mekanik verilerini okuyup tahmin yürütüyoruz.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
19
önce kullandığınız motoru yazında bilelim bakalım .. nelerle kıyasladığınızı . çıplak motor demek naked bilmiyorsan söliyim
aynı fiyata gelecekse xj6 düşünebilirim dedim .. nerden anlıcak bazıları .. tecrübe senelerle kazanılan birşeydir nette okuyarak değil
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Hiç şu link te ki motor ile MT 07 aynı olur mu arkadaşlar? en az 3.000TL fark vardır aralarında.. Buda MT 07 yi 20.700TL yapar
Mondial SD 650 S naket 17.765TL

http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1559
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
önce kullandığınız motoru yazında bilelim bakalım .. nelerle kıyasladığınızı . çıplak motor demek naked bilmiyorsan söliyim
aynı fiyata gelecekse xj6 düşünebilirim dedim .. nerden anlıcak bazıları .. tecrübe senelerle kazanılan birşeydir nette okuyarak değil

Anadilim gibi ingilizce biliyorum sıkıntı yok yani anlamada.MT-07 ile xj6nın aynı fiyat bandıyla gelmesine imkan ve ihtimal bile vermiyorum siz bence tecrübe konusunda sıkıntı sahibisiniz.XJ6N 20 bin üzeri bir fiyatla satılır hatta 23-24 bile görebilir.Kullandığım motorun bir önemi yok bilgi ve tecrübe için ama söleyim monster sahibiyim.Siz bence önce sonuçta naked bir motor dememeyi öğrenin altınızdaki cbr 250 racing olmayan ama racing denen hatta birçok nakedla aynı oturma düzenine sahip tek farkı o öndeki camı birde bizim halkın hasta olduğu karenajları.Motor sınıfları konusunda burda benden bilgi konusunda ve yaşça büyük dünya kadar abi vardır ama bende bir çok şey biliyorum ve bunların en önemlisi kimsenin kullandığı motor tarzına böle basitçe ve küçültücü yorumlar yapılmamalı.Kaldı ki Türkiye gibi bir ülkede en yaygın kullanılması gereken tarz naked olması gerekirken üstün zeka sahibi vatandaşlarımız naked motoru ikince elde yarı yarıya öldürmeye çalışıyor.Neyse sayfalarca yazabilirim bu konuda ama anlatmak istediğim şeyi anlamışsındır umarım.

*MT-07 almayı düşünüyorum ve atma-tutma yoluyla,sürmeden teknik eleştiri yapanlara veya motoru basit göstermeye çalışanlara da bu tip cevap veririm saygı çerçevesinde bu iş zevk işi ve kimsenin kimsenin zevkini hevesini kırmaya hakkı yok bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

Hiç şu link te ki motor ile MT 07 aynı olur mu arkadaşlar? en az 3.000TL fark vardır aralarında.. Buda MT 07 yi 20.700TL yapar
Mondial SD 650 S naket 17.765TL

http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1559

Bu motorun bence pahalı olmasının sebebi çok az getirmeleri haliylede kar marjının yüksek tutulması ben mt-07nin abslisinin maksimum 20 bin olucağını düşünüyorum oda aşırı düzensiz kur farkından kurda düşüş olursa gene 16-17 ve 19 bin teorimi destekliyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
19
o zaman bir bak bakalım niye yazmışım üstüdeki mesaja
arkadaşın teki 20,500 tl olur diyor mt-07 için
zevk sizin ister alırsnız ister almasınız. ben hiç bir markayı savunmuyorum
ben kendi düşüncelerimi söylüyorum kimseyi bağlamaz bu
20 binin üstüne çıkarsa mt-07 evet sadece 2 silindirli bir naked motor için ben bu parayı vermem xj6 fazer dururken buna
hava ızgarasından radyatör yanlıklarına kadar ayrı para ödiceksin alırsan.
bana 35 yıllık motor kullanma deneyimi biraz birşeyler öğretti sanırım . şansa bak benim zamanımda nette yoktu

bu ara 12 bin tl lik cbr250 diyorsun .. piyasanın halleri işte bayiye elinde paranla bile gidersen motor yok .. sıraya geçicen çıkarsa alırsın



Allah herkese zevkine göre motor kullanmayı kısmet etsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst