Yamaha Motosiklet Ağustos 2019 Fiyat Listesi

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ne kadar olacaktı 20 bin TL filan mı? Döviz kurundan haberiniz var mı acaba? Ayrıca fiyatı türkiye için ekstra ucuz Yamaha elinden geleni yapmış şu motorun Avrupa satış fiyatı 10.000 euro civarında. Burda 64 bin TL olması kadar doğal birşey yok markayı suçlamayı bırakıp bizim paramız neden bu kadar değersiz oturup onu düşünmeli bizi bu hale sokanlara hesap sormalıyız ama tabi nerde bu kafayla bir 50 yıl daha devam

geçen ay taksitle r25 alan bi elemanla konuştuk kask mont eldiven 46000 tl ye almış 250 cc bu para satanda alanda da da vicdan
sence normal olabilir istediğin kadar git al bu fiyattan piyasanın kabul edeceği bi fiyat var misal 65 bine gerçekten 1000 cc sınıfında çok güçlü rakipleri var
evet onlar sıfır değil fakat 0 km takıntısı olmayan adam o paraya gidip t7 almaz misal full makina alır
afrika twin 2018 alır
triumh 800 alır 2017
veya f800 gs alır 2017
sp tenere alır 1200ze 2015 2016
yamaha fiyat listesinde şuan alınacak en mantıklı motosiklet sp tenere 1200 gerisi pahalı arkadaş
paranın alım gücü yok zaten var diye iddaa etmmiyorum ha bizi bu hale sokanlara elbet hesap soruyorum bireysel olarak !!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------

SF54'te Eski titrek 660 Tenere olduğu için (satıp), bunu alma niyetinde ama fakat para yok, o yüzden yorum böyle...:mrgreen:

bu motor 50000 bandında olsa alırım ama 700 cc japon motora 65000 tl verecek kadar zengin olmadığım ordan bile belli oluyor demek.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
T700 ÖTVsiz olsa 47.500, fahiş değil, fahiş olan ÖTV...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

T700 ÖTVsiz olsa 47.500, fahiş değil, fahiş olan ÖTV...

Yamaha'yı tebrik etmek lazım bence, motoru EUR 6.500, USD 7.250 gibi bir fiyata satıyorlar Türkiye'de (vergiler hariç), daha ne yapsınlar? Ben bir şey diyemiyorum şahsen...

Sadece KDV olsa EUR 7.850 yapıyor, Avrupa'da EUR 9.300 fiyatlar uçuyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2015
Mesajlar
135
Harbiden 40 bin liradan çıkmışlar. Ben max 30 olur diyordum. Bakmamıştım fiyatlarına hiç. Adventure olan 42 bin :cyclopsan
 
Katılım
11 Ara 2018
Mesajlar
51
VERgiye göre fiyatlama saçmalığı devam ediyor. Xmax 300 250 den ucuza satılıyo vergisiz. Neymiş demekki yamaha türkiye büze kazık atıyormuş.

Çok ayıp çok!!!

Soru: Madem marjın var neden 250 yi indirmiyorsun.

Cevap :neden indireyim ki ne de olsa satılıyo.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
VERgiye göre fiyatlama saçmalığı devam ediyor. Xmax 300 250 den ucuza satılıyo vergisiz. Neymiş demekki yamaha türkiye büze kazık atıyormuş.

Çok ayıp çok!!!

Soru: Madem marjın var neden 250 yi indirmiyorsun.

Cevap :neden indireyim ki ne de olsa satılıyo.

Biri uzakdoğu diğeri AB üretimi değil mi? Sırf o %20 gümrük vergisi farkı yapıyor. Ondandır.

Hoş, sizin dükkânınız olsa kapış kapış satan ürünün fiyatını indirir miydiniz ki Yamaha'dan böyle bir şey bekliyorsunuz? Ticarete aykırı bir sefer...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst