- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
Ne kadar olacaktı 20 bin TL filan mı? Döviz kurundan haberiniz var mı acaba? Ayrıca fiyatı türkiye için ekstra ucuz Yamaha elinden geleni yapmış şu motorun Avrupa satış fiyatı 10.000 euro civarında. Burda 64 bin TL olması kadar doğal birşey yok markayı suçlamayı bırakıp bizim paramız neden bu kadar değersiz oturup onu düşünmeli bizi bu hale sokanlara hesap sormalıyız ama tabi nerde bu kafayla bir 50 yıl daha devam
geçen ay taksitle r25 alan bi elemanla konuştuk kask mont eldiven 46000 tl ye almış 250 cc bu para satanda alanda da da vicdan
sence normal olabilir istediğin kadar git al bu fiyattan piyasanın kabul edeceği bi fiyat var misal 65 bine gerçekten 1000 cc sınıfında çok güçlü rakipleri var
evet onlar sıfır değil fakat 0 km takıntısı olmayan adam o paraya gidip t7 almaz misal full makina alır
afrika twin 2018 alır
triumh 800 alır 2017
veya f800 gs alır 2017
sp tenere alır 1200ze 2015 2016
yamaha fiyat listesinde şuan alınacak en mantıklı motosiklet sp tenere 1200 gerisi pahalı arkadaş
paranın alım gücü yok zaten var diye iddaa etmmiyorum ha bizi bu hale sokanlara elbet hesap soruyorum bireysel olarak !!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------
SF54'te Eski titrek 660 Tenere olduğu için (satıp), bunu alma niyetinde ama fakat para yok, o yüzden yorum böyle...:mrgreen:
bu motor 50000 bandında olsa alırım ama 700 cc japon motora 65000 tl verecek kadar zengin olmadığım ordan bile belli oluyor demek.
Son düzenleme: