Farları bi'acayip olmuş. Ducati-Mv Agusta karışımı gibi.
Japon özgü tasarımından ziyade İtalyan esintisi gibi olmuş.
Sanırım Rossi'nin bu konuda etkisi olmuştur. Göstergesi çok güzel olmuş.
Titanyum kaplı motor bloğu:sunny:, Magnezyum alaşımlı fren diskleri,elektronik amortisör, quick shifter, farklı sürüş modları.
Yamaha yine çok yahşi bir motosiklet yapmış.
----------------------
Lorenzo'da geldi. N'oluyo orda :queen: