Yamaha Lansman 2015

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
http://yamaha-we-r1.com/

kacırmayın. r1 gelıyor :)
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Farları bi'acayip olmuş. Ducati-Mv Agusta karışımı gibi.
Japon özgü tasarımından ziyade İtalyan esintisi gibi olmuş.
Sanırım Rossi'nin bu konuda etkisi olmuştur. Göstergesi çok güzel olmuş.
Titanyum kaplı motor bloğu:sunny:, Magnezyum alaşımlı fren diskleri,elektronik amortisör, quick shifter, farklı sürüş modları.
Yamaha yine çok yahşi bir motosiklet yapmış.

----------------------

Lorenzo'da geldi. N'oluyo orda :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
buna da alıştıracaklar bizi :)

10600593_10152682762073855_9608066465582994_n.jpg

10379567_10152682766088855_4962593895438184720_o.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
R1 M de çıktı. sanırım 1000rr SP ye karşılık vermişler.
 
Katılım
28 Tem 2014
Mesajlar
85
uzun zamandir bekleniyordu.
farlar nefis yerlestirilmis.
cok guzel motor.
199 kg de 200 hp! ama 240 hp telaffuz ediliyordu ve daha hafif olabilirdi.


teknik ozellikleri:

2015_YAM_YZF1000R1_EUR_TECHN-SPECS_03112014-681x1024.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
sadece şekil olarak bakıldığı zaman ben ön tarafı hiç beğenmedim ayrıca ön tarafa bakıp ktm rc 390 anımsayan tek ben miyim ? :p
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
yamaha tasarım olarak aştı gidiyor. scooterından naked modellere, yarış modellerinden xv950'ye honda'ya büyük fark attığını düşünüyorum. özellikle r25'te oyunu değiştiren bir model olacak gibi gözüküyor.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Büyük hayal kırıklığı bence, ön tarafa 20 TL'lik iki tane sis farı yerleştirmişler gibi duruyor, çok emanet olmuş...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
324
Yeni model motorlar neden böyle garip tasarımlar sunuyorlar anlamış değilim.Nerede o eski yırtıcı tasarımlar mesela SUZUKI K5 Mavi-Beyaz,YAMAHA R1 2008 Kırmızı-Beyaz,Kawasaki ZX 10 GİBİ.Eskileri arar olduk.Haa bide 200 BG,199 KG Çok ağır bence.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Elektronik amortisör ayarı ve gösterge panelinin güzelliğine bakın. K1600 dekine benzer şekilde sağ elciğin oraya dönebilen çok fonksiyonlu buton gibi bir şey yapmışlar. Sürüş anında da kolaylıkla değiştirilebilir.


10671497_831619066888744_5292619444432494895_n.jpg


10175947_831619000222084_4604179444434798673_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
324
Motorcu48 arakadaşımın dediği gibi Honda 180HPlere çıkmasa bile,yinede en çok satan litrelik motor olur hatırlayın 2008 kasa 1000rr lar yağ yaka yaka çatır çatır sattı.Bir arkadaşm da var dı.Tekirdağa gazlaya gazlaya gittik geldik 1.5 lt yag yakmıştı satarkende hatırı sayılır paralara satmıştı o motoru.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
mt-09 tracer da çok güzel olmuş. şimdi enduro diye pazarladıkları sport touring bir sınıf var, yamaha içlerinde en güzelini yapmış.

gerçi bmw s1000xr ı da aynı güzellikte :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst