Yamaha Fj 1200

Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
112
Merhaba motorcu arkadaşlar.

90lı yılların kralı olan bu motor hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardı istiyorum. 1200 cc 135 beygir 4 zamanlı 270 kadranlı ve bu hıza çok çabuk ulaşacağını söyllenen bir motor. Titreme ve savurma düşük ve motor sesi çok tatmin edici olduğunu da duydum. Ama hiç kullanmadım. Baktığım motor 40.000 km civarında boyası ve aksağamı iyi görünüyor. Ustasına ayrıntılı olarak baktıracağım tabiki .

Ama benim öğrenmek istediğim bu motoru kullanan tecrübe eden bilgisi olan arkadaşlar varsa beni yönlendirilerse sevinirim.

Yakıtı, savurması , titremesi yol tutuşu, ağırlığı, uzunyol kullanımı, şehr içi kullanımı, yüksek hız duruşu, parçası, vs.

Bu arada bu boy bir motoru ilk kez kullanacağım. Bu açıdanda tavsiyelerinizi almak isterim.

Şimdiden tşk.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
bir arkadaşımda fjr 1300 var 2001 model, geri itmeye çalıştım beceremedim, çok ağır bi makina, ufak tefeklere göre değil..
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
General information
Model: Yamaha FJ 1200
Year: 1990
Category: Sport touring
Rating: 80.2 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 1188.00 ccm (72.49 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 130.00 HP (94.9 kW)) @ 9000 RPM
Compression: 9.7:1
Bore x stroke: 77.0 x 63.8 mm (3.0 x 2.5 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Cooling system: Air
Gearbox: 5-speed
Transmission type
final drive: Chain
More details Consult a Yamaha repair manual.
Physical measures
Weight incl. oil, gas, etc: 259.0 kg (571.0 pounds)
Chassis and dimensions
Front tyre dimensions: 120/80-16
Rear tyre dimensions: 150/80-16
Front brakes: Dual disc
Rear brakes: Single disc


1986 - 1995 yılları arasında seri üretimi yapılmış bir modeldir.....


F O T O L A R ...................


[img=http://img360.imageshack.us/img360/7554/fj12002jf8.th.jpg][img=http://img360.imageshack.us/images/thpix.gif]
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
112
Arkadaşlar Yamaha FJ 1200 kullanıcısı olan varsa şehir içi şehir dışı kullanımı yedek parça bulma vs konular hakkında tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim. Boy 178 kilo 80 ?
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
112
Arkadaşlar Yamaha FJ 1200 kullanıcısı olan varsa şehir içi şehir dışı kullanımı yedek parça bulma vs konular hakkında tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim. Boy 178 kilo 80 ?
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
112
Pek kullanan yok sanırım. :( Oysa bir zamanların en büyük efsanesiydi. Boy boy posterlerini asardım. Bu kadar çabuk unutulmasına gerçekten üzüldüm.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Pek kullanan yok sanırım. :( Oysa bir zamanların en büyük efsanesiydi. Boy boy posterlerini asardım. Bu kadar çabuk unutulmasına gerçekten üzüldüm.

dostum bende takip ediyorum güzel makine ama biraz eski işte.. İnsanın kafasında soru işareti bırakıyor
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
112
Haklısın ama ucuz diye almak insanı pişman eder. Ortalama 4-6 arası satılıyor üstüne 1-2 daha koyup adamakıllı bir bakım yaptırmalı ki başın ağrımasın. Benim kafama takılan yedek parça bulunabiliyormu? Yoksa çıkmacılardanmı medet umuluyor?

Ama bir yaptırdınmı yazın Bodrum Antalya Marmaris sahillerinde senden iyisi olmaz. 130 beygirlik bir canavar bu.

Hatta biraz daha ileri gidip fzr 1300 lerin far ve grenajlarını taktırabilsem harika bir şey olur. Ama önce bir karar vermek lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst