- Katılım
- 8 Eki 2014
- Mesajlar
- 212
Merhaba arkadaşlar, Dragstar 650 alarak yakında İstanbul'dan aranıza katılacağım. Temiz bir makine arıyorum, masrafsız olması kaydıyla max. 20 bin bütçe ayırdım. Hem makine bulmamda hem de alırken nelere dikkat etmem gerektiği konusunda yardımcı olabileceklere şimdiden teşekkürler.
geçen sene çok nakite ihtiyaç duydum 2008 model 30 bindeki dragstarıma 20 bin yazdım emsalleri 23 binde gezerken baktım millet daha da öldürmeye çalışıyor başka türlü çözdük nakit ihtiyacını.demem o ki şu an 20 bine 2006 modele kadar alınabiliyor o da temizliği şüpheli.Allah yardımcın olsun