Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
3
Hocam merhaba, Bahsettiğiniz sorunu nasıl çözdünüz? Aynı problemi yaşıyorum. Yardım ederseniz sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

Devrim abi 2006 model sonrası 80-90 km hızı geçince km teli için sarı ışık yakıyormuş sorunu hallettik çok teşekkür ederim

Hocam merhaba, Bahsettiğiniz sorunu nasıl çözdünüz? Aynı problemi yaşıyorum. Yardım ederseniz sevinirim.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Hocam merhaba, Bahsettiğiniz sorunu nasıl çözdünüz? Aynı problemi yaşıyorum. Yardım ederseniz sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------



Hocam merhaba, Bahsettiğiniz sorunu nasıl çözdünüz? Aynı problemi yaşıyorum. Yardım ederseniz sevinirim.

km teli değişecek
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
24
Ebaydan halletmeye calisicazartık draggy.benimde kilometre telim çikmisti 90 geçince ışık yaktı bağlantıyı kontrol edip tekrar deneyecwgim olmadı teli degistiricez.
 
Katılım
27 May 2015
Mesajlar
9
izmirden selamlar,yeni uye oldum

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

cep telefonundan burada nasil resim paylaşabilecegm konusunda bilgilendire blr msnz.tesekkur
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
izmirden selamlar,yeni uye oldum

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

cep telefonundan burada nasil resim paylaşabilecegm konusunda bilgilendire blr msnz.tesekkur

https://hizliresim.com/ adresini kullanabilirsin
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
buna yorum yapamam denemek lazım. bir de bizim pompa ve elektrik tesisatının üreticisi mitsubishi. mitsubishi mini pompa da uyar
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Bu motoru ne zaman servise versem sonrasında bambaşka alıyorım carbüratörü temizlettim şimdi marş almakta zorlanıyo biraz normal de en fazla 2. De alıyodu sesi gürleşti aslında çekişide düzeldi. Bir de şimdi bazen debriyağı sıkarken istop edicekmiş gibi olup tekrar toparlıyo bi de hız göstergesi çalışmıyo hepsini bi ayrı bu tamircilerin...
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
Bu motoru ne zaman servise versem sonrasında bambaşka alıyorım carbüratörü temizlettim şimdi marş almakta zorlanıyo biraz normal de en fazla 2. De alıyodu sesi gürleşti aslında çekişide düzeldi. Bir de şimdi bazen debriyağı sıkarken istop edicekmiş gibi olup tekrar toparlıyo bi de hız göstergesi çalışmıyo hepsini bi ayrı bu tamircilerin...

Abi ne Çektin beee :))
 
Katılım
27 May 2015
Mesajlar
9
Dun telefonumun ekranı kırıldı.çankaya ya (İzmir) görürdüm.250_450 bandinda fiyatlar çıkardılar,içime dönmedi esnafliklari,bi dükkânda bi usta gördüm isine dalmis bu sağlam herif diye düşündüm,pazarliksiz 200 e takti ekranı.motor ustasi da ayni hesap,herifse ve mevzuya hakimse belli ettirir.diğer ustaları kötüleyen ve hep dürüstlük vurgusu yapan ustalardan bi cacık olmaz
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Bazen marş almada baya sorun çıkarıyo yağ temiz yeni değiştirdim.başka neyden yapıyo olabilir.? Özellikle yoldan gelip patl ettikten sonra bi yarım saat falan kalırsa jikle açıkken bile marş almıyo karbüratör temizlenmeden önce yoktu bu olay.en fazla 2. Cide alıyodu
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bazen marş almada baya sorun çıkarıyo yağ temiz yeni değiştirdim.başka neyden yapıyo olabilir.? Özellikle yoldan gelip patl ettikten sonra bi yarım saat falan kalırsa jikle açıkken bile marş almıyo karbüratör temizlenmeden önce yoktu bu olay.en fazla 2. Cide alıyodu

akü eski mi
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Selam arkadaşlar eski bir üyeyim (2006) uzun zamandır giremiyordum. Son motorum FZ6 ydı. XVS650 ye merak saldım 2000 model filan baktım ama arkadaşlar başına iş alırsın diyorlar. bu tip motorları bilmediğim için sormak istedim. Forumu oku vs gibi cevap yazacak arkadaşlara selam olsun. 40 yaşındayım. 10 yıldır az çok takip ederim bu siteyi

Saygılar sevgiler
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
3
Selam arkadaşlar eski bir üyeyim (2006) uzun zamandır giremiyordum. Son motorum FZ6 ydı. XVS650 ye merak saldım 2000 model filan baktım ama arkadaşlar başına iş alırsın diyorlar. bu tip motorları bilmediğim için sormak istedim. Forumu oku vs gibi cevap yazacak arkadaşlara selam olsun. 40 yaşındayım. 10 yıldır az çok takip ederim bu siteyi

Saygılar sevgiler

Ben 2 ay önce 2000 model Dragstar 650 sport aldım şimdilik hiçbir sorun çıkarmadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

Arkadaşlar ben de yeni üye oldum foruma. Dragstar almadan önce buradaki 100 sayfayı da kitap gibi okudum motor hakkında neler denmiş diye. O kadar faydalı oldu ki katkı sağlayan herkese teşekkürler. Benim sizden öğrenmek istediğim istanbulda bu motordan gerçekten anlayan tamirini bakımını yapan yer neresidir, bilen var mıdır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Merhabalar, şimdi baştan okumaya başladım tekrar 50. sayfaya gelip bıraktım önemli notları kopyalayıp motorla ilgili word dosyası oluşturdum ileride lazım olur diye ve yazılmış şeyleri yeniden sorup insanları uğraştırmamak adına. Ben 2 aydır motorumu sürüyorum kredi çekerek aldım ve bu nedenle olabilecek herhangi bir büyük masrafı tolare edebilecek gücüm yok. Bu nedenle motorumun büyük arıza çıkarmasını önlemek ve olası bi parça değişimi durumunda bulamayıp 1 ay gelmesini beklememek adına şimdiden gerçekten anlayan bir ustaya gösterip shaftından manifoldundan tutup diğer önemli ve motoru yıpratıp ömür azaltan ve sonrasında daha büyük masraflar çıkartabilen parçalarına baktırıp miladı dolanların yerine yenisini sipariş edip gönül rahatlığı ile uzun seneler binmek istiyorum. Bu konuda usta olur parça bulabileceğim yerler olur ya da motorun uzun ömrü için en gerekli aksam ve parçaların neler olduğu nelere bakılması gerektiği olur beni bilgilendirebilirseniz çok mutlu olurum. Özellikle draggy abim forumun ilk başından beri herkese gösterdiğin ilgi için ben de teşekkür ederim
 
Katılım
27 May 2015
Mesajlar
9
marş almamada 3 temel sorundan biri aku degisimiyle halloldu biri buji degisimiyle en kotusu benzin pompasindan olaniydi onu da benzin pompasini devreden cikarip(benim makina karburatorlu) direkt hortum bagladik,6 aydir benzin pompasiz kullaniyorum,sorun olmadi

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

bujinin ucu islaniyor bu normal mi bilmiyorum,haftada bir temizliyorum
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Akü yeni bujiler 5 bin mil oldu.benzin pompası nasıl ona bilmiyorum ama özellikle böyle ne tam ne soğuk olduğj xamanlarda almıyo baya bi benzin kokusu geliyo.

@muhozo

Başına iş alırsın diyenler çok bilmişler 17 bin mil de 12 yaşında motor aldım 2004 model. Şu an 23 bin oldu.normal bakımları hariç büyük sorun yaşamadım.tabiki ufak tefel şeyler oluyor ama bugun kesintisiz 100 mil yaptım taş gibi mübarek.dünyada çok tutan bir model dragstar
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
3
Benim 2000 model beyaz dragstar650 sport motorum var. ebaydan uyumlu yedek parça ve aksesuarların hangilerinin benimkine uyumlu olacağını nasıl anlayacağım ? Okuduğum kadarı ile Vstarlar yedek parça olarak uyumlu oluyorlar ama emin olmak istedim uyumsuz getirtmek istemiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst