Bu Gaz Teli Konusu uzun zamandır kafamda, dün Bostancı E5 de bir dragstar arıza yapmış, arıza tel problemi, aslında teller sağlam ama itme teli sıkışmış motor gazı bırakmıyor.
Geçen Emre' nin de itme telini çıkartınca motor normal şekilde gazı açıp kapama hareketini yaptığı geldi aklıma ve arıza yapanın telini kestim motor normale döndü.
Önümüzdeki yaz gidon revizyonuna gidip azda olsa telleri uzatmam gerektiğinden (Bu arada @draggy halen haber bekliyorum senden, halen el atamadın galiba) acaba diyorum şu itme teli olayını tamamen ortadan kaldırsam da sadece çekme teli mi kullansam.
Bazen düşünüyorum yolda giderken çekme teli arıza yaptı, sıkıştı, koptu, vs. bir tek böyle bir durumda teli değiştir devam et için itme teli gerekir ama haricinde pek işe yaramaz geldi bana.
Bir de şu tarafı var olayın. Kaptırmış gidiyosun 130-140 o anda farketmeden İtme teli sıkıştı vay haline... Bir anda ne yapacağım derken; allah korusun...
Ne bileyim acaba fantaziyemi başladım ben yine kış üstü bilemedim...