Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Zaten arkadaşta yok uzun süredir,ya buldu yada motoru sattı heralde :)
Bu arada katılabileceğim gezi ve ortamlar arıyorum hasretle.Haziran sonunda Ereğli ve Balıkesir motosiklet festivalleri ile 10 gün sonra Balıkesir gezisi var.Birine katılıcam kismetse,
Ayrıca hafta sonu Sporfest 2013 var Sarıyer'de kamp konaklamalı giden motorcu gruplar var.Belki günübirlik belkide bir gece konaklamalı katılmaya çalışıcam hanımdan izin alabilirsem,Forumdan varmı gidecek olan bilmiyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

sporfest 2013 ertelenmiş
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
2
merhaba, aranıza yeni katıldım dragstar 650 hastasıyım kısmetse sahip olmak istiyorum.kendimi forum sitelerinde sahibinden ilanlarıyla avutuyorum.
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
62
merhaba.bende siteye uzun süreden sonra tekrar üye oldum.paylaşımlarda görüşmek üzere
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
2
günaydın 2 sorum olacak
sahibinden xvs ilanlarına bakıyorum'' yamaha xvs 650 A - xvs650 dragstar'' olarak 2 ilan var aralarında fark varmı?
sport ve classic arasındaki ön teker kalınlığı ve çamurluklar hariç önemli farklılıklar var mı?
ilanlarda classic ve sport ayrımı yapılmıyor sanırım..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
fearless06 Hoşgeldin,

blacklion75 Yazdıkların dışında bildiğim kadarı ile fazla bir fark yok.Far,koltuk v.s, Sportlar 15 cm kadar daha kısa.İlk sayfada ölçüler bulunmakta,satış sitelerinde bu ayrım pek gözükmüyor.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Çok çok hoşuma gitti,Ne eksiği var nede fazlası,

http://www.650ccnd.com/eltoro.htm
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Ev işim belli olmadı henüz o yüzden hiç para ayırmıyorum motora şimdilik,Sadece bakım..
Ev fiyatları deli gibi arttı biranda moralim çok bozuk zaten...
Bir resmini eklermisin Draggy merak ettim Siyahta nasıl duruyor acaba?
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
1
Merhaba arkadaslar
Siteye yeni uye oldum. umarim burada arayacagim sorulara dogru cevaplara ulasir bir sure sonra da gelebilecek sorulari cevaplamaya baslayabilirim :)

ilk sorum;
650 a classic drag star im var. alali yaklasik 2 ay oldu. 100 km uzerine cikinca asiri titreme yapiyor. hatta hiz yukseldikce dogru oranti ile bu tutreme de artiyor. Biraz kotu yola girince ozellikle arakadaki yolcu fazla titresimden de rahatsiz oluyor. bu direk lastikler ile mi alakalidir yada baska sebepleri varmidir?
Cevap verecek arkadaslara simdiden tesekkurler...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
lastikler eskimiş olabilir, amortisör sorunlu olabilir, jant telleri balanssız olabilir...
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Draggy üstadım bu aralar pek gezip tozmuyorsunuz heralde :) bi' görüşüp tanışabilseydik, beraber sürebilseydik hoş olacaktı. Tek başına tek başına nereye kadar?
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
62
benim motorun emme manifoldunda yırtık var. parça değişmesi lazım çünkü bu şekilde yakıtı fazla yaktığını düşünüyorum. Parça fiyatı ortalama 110tl işçilik hariç tabi. Söz konusu parçayı daha uygun fiyata bulabilirmiyim?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
benim motorun emme manifoldunda yırtık var. parça değişmesi lazım çünkü bu şekilde yakıtı fazla yaktığını düşünüyorum. Parça fiyatı ortalama 110tl işçilik hariç tabi. Söz konusu parçayı daha uygun fiyata bulabilirmiyim?

ebaya bakabilirsin hocam ama aynı fiyata gelir yaklaşık

Draggy üstadım bu aralar pek gezip tozmuyorsunuz heralde :) bi' görüşüp tanışabilseydik, beraber sürebilseydik hoş olacaktı. Tek başına tek başına nereye kadar?

inşallah :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Eğer benim bildiğim karburator körüğü ile aynı şey ise Yamaha servisi 75 tl ye getiriyor tanesini.çifti 150 TL yanlız1,5 ay sürüyor,

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

Bende maalesef tek takılıyorum ve hoşlanmadığım için pek kullanmıyorum.Bu hafta sonu Ayvalık gezisine katılayım dedim kimseyi tanımadığım ve gitmeden tanışma ortamı yaratılamadığı için vazgeçtim.Haftaya Ereğli ve Balıkesir festivallerine giden gruplar var ancak o haftasonu evlilik yıldönümü 5. sene.Daha öncekilerden unuttuğum yıllar olduğu için bu sefer ciddi söz verdim hatta hediye bile aldım :)
Ordupazarı motofest var ona kesin diyorum artık.Yarın akşamda işten çıkar çıkmaz Kandıra,Beylerbeyi köyüne gidip bir çay içip geri gelicem. Kendi köyüm.Takılmak isteyen olursa beklerim..
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
benim motorun emme manifoldunda yırtık var. parça değişmesi lazım çünkü bu şekilde yakıtı fazla yaktığını düşünüyorum. Parça fiyatı ortalama 110tl işçilik hariç tabi. Söz konusu parçayı daha uygun fiyata bulabilirmiyim?

Valla ben 2 aydır öteliyorum manifold işini. Daha uygun bulamazsın bulsan da o zamana kadar astarı yüzünden pahalıya gelir :) Ben yarın alıp kendim değişeceğim artık. Devir düşüşü ve kuvvet kaybına neden oluyor meret.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bu parça aslında kauçuk bir malzeme kalıpçılar dökemez mi? Bir forumda rastlamıştım bizim motorlar çift karbüratör, adam tek karbüratör takmış ve aleminyumdan tek girişi iki çıkışı olan manifold yapmış...

Bunu bir tartışalım mı kauçuk yerine aleminyum manifold nasıl olur? kauçuk olmasının özel bir nedeni var mı sizce?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Bu parça aslında kauçuk bir malzeme kalıpçılar dökemez mi? Bir forumda rastlamıştım bizim motorlar çift karbüratör, adam tek karbüratör takmış ve aleminyumdan tek girişi iki çıkışı olan manifold yapmış...

Bunu bir tartışalım mı kauçuk yerine aleminyum manifold nasıl olur? kauçuk olmasının özel bir nedeni var mı sizce?

Kauçuk oluşu karbüratörde meydana gelen esnemeleri emmesi adına diye düşünüyorum ben. Kalıpçılar yapabilir aslında ama uğraşmaya gönüllü birisini ve ustasını bulmak var. bir de kalıp için yine sıfır ürün lazım olur herhalde.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bağlantı kısmı gerekli aslında, diğer kısımlar yapılabilir, ben bunu bir araştırayım biraz.. Çünkü viragoda bu manifoldlar aleminyumdan aha da buldum valla :)

$T2eC16h,!y8E9s2fl7Z1BR,wnJQoug~~60_3.JPG


Nasıl yapıldığı da burada anlatılıyor:

http://www.kjsmotorcycleworks.com/vstarVirago.html

composite_manifold1.jpg

KJS high flow composite intake manifold

composite_manifold2.jpg

Composite pattern ready to pour


650_003.jpg

Fits the 400 / 500 / 535 / 650YamahaV-Star / Virago


650_007.jpg


Çöpe giden eski karbüratör parçaları :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst