Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
fi tarihte çok araştırmıştım, uygun vites aralıkları için:

15 üzerine çıktığında 2. vites, giderken 10 un altına düşersen mutlaka 1. vites
40 üzerine çıktığında 3. vites, giderken 30 un altına düşersende 2. vites
60 üzerine çıktığında 4. vites, giderken 50 nin altına düşersende 3. vites
80 üzerine çıktığında 5. vites, giderken 70 in altına inersende 4. vites
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
fi tarihte çok araştırmıştım, uygun vites aralıkları için:

15 üzerine çıktığında 2. vites, giderken 10 un altına düşersen mutlaka 1. vites
40 üzerine çıktığında 3. vites, giderken 30 un altına düşersende 2. vites
60 üzerine çıktığında 4. vites, giderken 50 nin altına düşersende 3. vites
80 üzerine çıktığında 5. vites, giderken 70 in altına inersende 4. vites

bilgi için teşekkür ederim...
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
480
gv650 dusunuyordum ama dragstara karsi sempati uyandirdiniz bende bilmiyorum tesekkurmu etsem yoksa suclasammi :D
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Gv650 ve Dragstar çok farklı makinalar hocam aman diyim :) GV650 içinde hapsedilmiş kurt misali bir ss var, Dragstar düz Cruiser, hangi tarzdan hoşlanıyorsan ona yönelmen gerek :)
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
480
Gv650 ve Dragstar çok farklı makinalar hocam aman diyim :) GV650 içinde hapsedilmiş kurt misali bir ss var, Dragstar düz Cruiser, hangi tarzdan hoşlanıyorsan ona yönelmen gerek :)


cok koyu bir cruiser hastasiyim, acik konusayim gv650 nin o durusu cok hosuma gidiyor, ama insan arastirdikca cruiser motor sevmemizin tek nedeni sadece nasil gorundugu degil nasil bir histe uyandirdigi, gv650 gorunum olarak hosuma gitsede bana cruiser ruhunu verecegini sanmiyorum. tum yorumlari okudum burda
draggy size dragstar650 icin ozel bir odul vermeliler, eminim bu forumda bir cok kisi sizin sayenizde dragstari secmis yada kullanim kolayligi saglamistir.
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
1
arkadaşlar merhabalar bu gün bende aranıza katıldım 2005 model bir dragstar sahibi oldum 12000 tl verdim siyah ve full aksesuarlı 4700 kmdeinşallah kazasız belasız bineriz yıllarca.

sağlıcakla kalın
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
cok koyu bir cruiser hastasiyim, acik konusayim gv650 nin o durusu cok hosuma gidiyor, ama insan arastirdikca cruiser motor sevmemizin tek nedeni sadece nasil gorundugu degil nasil bir histe uyandirdigi, gv650 gorunum olarak hosuma gitsede bana cruiser ruhunu verecegini sanmiyorum. tum yorumlari okudum burda
draggy size dragstar650 icin ozel bir odul vermeliler, eminim bu forumda bir cok kisi sizin sayenizde dragstari secmis yada kullanim kolayligi saglamistir.

Yok hocam estağfurullah, elimden geldiğimce motorumu tanıtıyorum ama elbet çok daha iyi bir sürü motor vardır :)

arkadaşlar merhabalar bu gün bende aranıza katıldım 2005 model bir dragstar sahibi oldum 12000 tl verdim siyah ve full aksesuarlı 4700 kmdeinşallah kazasız belasız bineriz yıllarca.

sağlıcakla kalın

Öncelikle hayırlı uğurlu olsun :) 2005 model 2007 çıkışlı motorumu 2008 de 11,500 e almıştım, şu an 20 verseler satmam :) aldığım aksesuarı, yedek parçalarım en az 5 bin eder :) İnşallah emekliliğimde de binerim, yanına kardeş aldık, kardeşi satarım onu satmam :)
 
Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar öncelikle yararlı bilgiler için hepinize teşekkür ederim. Ben ilk motorumu alacağım ve bunun Drag Star olmasını istiyorum çünkü öylesine bi motor alıp sonra bidaha almaya para ve zaman harcamak istemiyorum sizce çokta sorun olurmu ilk için drag star
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Motor deneyimin yoksa hocam tavsiye etmiyorum, ilk motor için çok ağırdır..
 
Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
3
Ya boyum 1.84 kilom 100 ve kuvvetli bir adamımdır yani motoru kaldırabilirim diye söylüyorum kontrolde başta sorun yaşasamda çabuk kavrayan biri olarak çok sorun olmayacağını düşünüyorum ama ya diğer arkadaşlarda bir fikirlerini verirse sevinirim. Teşekkürler. :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bende 178 boy kilo 128,, O kadar yıllar body ve boks yaptım ama dediğim ağırlık manevra manasında idi :) Motor tecrüben yoksa inan çok zorlanırsın, denemek içi kiralayabilir veya birinden rica et, başlamak için 250 idealdir sonra yükseltirsin.
 
Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
3
İlk kullanan arkadaşların bazılarıyla konuştum o kadarda problem değil diyorlar ama bir bakayım kiralamak falan mantıklı denemeden almak istemem zaten bi kaç kere kiralarım.
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar öncelikle yararlı bilgiler için hepinize teşekkür ederim. Ben ilk motorumu alacağım ve bunun Drag Star olmasını istiyorum çünkü öylesine bi motor alıp sonra bidaha almaya para ve zaman harcamak istemiyorum sizce çokta sorun olurmu ilk için drag star

Selam bende ilk motor tecrübeme drag star 650 ile başladım, bu ikinci sezonum ama işe gidip gelirken her gün kullanıyorum, toplamda 3.000 km deneyimim oldu, şimdi kaşınmaya başladım 1000 cc ne alabilirm diye.
yüksek hız ve devirde motordan bir titreme sesi geliyor motor altından kime gösterdimse bu lamadı, soğudum biraz, varmı istanbulda bir yer tavsiye edecek, draggy senle buluşsakda bir kullansan benim motoru :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
titreme sesi, sol tarafta yarımay (ayçöreğimi diyeyim) şeklinde krom bir kapak var. statör kpağı ile şaft kapağının arasında. bu yerine tam oturmayınca zangır zangır titreyip ses çıkarıyor.
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
24
Herkese merhaba. Yaklaşık 1 yıldır Ramzey QM 250 kullanıcısıyım. Kpss'ye hazırlanıyorum ve tek motivasyon aracım Dragstar650 Classic almak. :)Bütün sayfaları okudum ve draggy'e emeği ve bilgisinden dolayı teşekkür etmek isterim.

Bu yaz ramzeyimle trabzon antalya arası 4300 km. yol yaptım. Bu tur bazı önemli noktaları farketmemi sağladı.

İlki titreşim. Takdir edersiniz ki çin motoru kullanınca cep telefonundan fazla titriyorsunuz. Özellikle artçım çok zorlandı. Dragstarda böyle bir sorun yaşama ihtimalim olmadığından emin olmak istedim.

İkinci nokta ise trabzonda yaşıyorum. Asfalt kadar arazide de kullanmam gerekecek. şaftlı olmasından dolayı arazide sorun yaşar mıyım?

Tecrübelerinizle beni aydınlatırsanız teşekkür ederim. Kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
araziye gelmez hocam, alçak motor, zincirlide olsa çok ağır bir motor ve arazide anca 2-3 dk istisnaen gidebilir. Titreşim var ama çinli motorlar gibi gövde titreşimi değil :) motorun gücünden gelen altında çalışan bir canavarın titremesi, bunu vücudunda hissetmiyorsun en güzelliği de bu ...
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
dengelemesi yol tutusunu hiç bir makinaya değişmem sanki bana özel yapmışlar:)
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
24
araziye gelmez hocam, alçak motor, zincirlide olsa çok ağır bir motor ve arazide anca 2-3 dk istisnaen gidebilir. Titreşim var ama çinli motorlar gibi gövde titreşimi değil :) motorun gücünden gelen altında çalışan bir canavarın titremesi, bunu vücudunda hissetmiyorsun en güzelliği de bu ...

Arazi derken biraz yanlış anlattım galiba. En fazla köy yolu ve stabilize yolda kullanmak zorunda kalabilirim. Onların üstesinden gelebilir değil mi?
Motor ustam bahsetmişti. Kendisinde bmw r 1100 gs var. Şaftlı motor asfaltta harikadır ama arazide şafttan çok ses gelir (kırıldığını sanırsın) demişti. Böyle birşey var mıdır dragstarda. Tecrübe ettiniz mi?

Titreşim konusunda çekindiğim noktalar, beni gaza getiren konular oldu artık. Bilgiler için sağol draggy.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
valla arazi yolunu bilmemde bozuk asfalt yolda ses geliyor şafttan bence ustanın sözlerinde haklılık payı var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst