Arkadaşlar bir sürü krom parça aldım motorum için ama şu konuda kararsızım, bu aksesuarları takıp motorumun orjinalliğini değiştireyim mi? yoksa 2. el çok uygun modeller var onlardan birini alıp custom mı yapayım?
Aldıklarım:
1) ape hand gidon,
2) far ve sinyal kaşları,
3) Özel yapım hava filtre ve yağ filtresi kapağı,
4) Arka tekeri komple kaplıyan kapalı jant kapağı,
5) Özel yapım elcikler,
6) En pahalısı bu - komple higway hawk ayaklar, pedallar,
7) Krom ön fren kaplaması,
8) Sürücü artlığı ( özel yapım, düz bir şey değil, oval ve tüm beli sanki sandalyede oturuyormuş gibi kaplayan,
9) krom vidalar,
10) Krom saat ve yağ sıcaklığı ölçer,
11) Aks koruması,
12) Şaft koruması,
13) Sinyal krom korumalar,
14) Yan plakalık,
15) Kartal amblemli aynalar,
16) Krom hidrolik kapağı ve koruması,
17) Ivır zıvır bir sürü kapak, conta, hortum koruması.
Tüm bunları motoruma takmak için yurtdışından getirdim. bir tek egsozla koltuk almadım. Ama çantalar ve koruma demiri ile sis farlarını, camı sökmüştüm bunları taktıracağım diye, şu anki hali çok hoşuma gitti, çıplak ve seksi... Bu halini çok sevdim ve sadeliği ile sanki bir chopper havası var...
Sizce bu parçaları takmalı mıyım? Taktığımda süslü kamyonlar gibi ciks olur mu? Ya da başka bir motorda kullanmalı mıyım bunları?