Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
arkadaşımın dragstarında yağını yeni deüiştimemize rağmen yağ lambası yanıyor zaman zaman nedeni ne olabilir bir fikri olan var mı acaba?

Sadece çalıştırdığında mı yanıyor 2-3 sn, o zaman bir problem yok ( motorun yağ seviyesine göre yağlanmayı işaret eder) ; ama giderken veya durduğunda yanıyorsa iş değişir; o lamba hem yağı hem motor arızasını gösterir, çoğunlukla da elektrik aksamda bir sorun varsa sürekli yanar, eğer giderken yanıp sönüyorsa yağlamayı yapamamıştır, sürekli yanıyorsa ise mutlaka servise götürülmeli...
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
yaa draggy dehşet adamsın valla bi gün tanışmak isterim. ama bende GS alıyım da yana yana koyar seviştiririzz
:)
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
2
saçma bir karşılaştırma

kardeşim daha dün piyasaya cıkmış bir motoru dragstar 650 gibi sesiyle görüntüsüyle ile en çok sevilmiş ve tutulmuş güç desen adamı üstün den atacak kadar kuvvetli bir motordur, hepsinden ötesi hakiki japon malıdır kalitesi ve keyfini kullanan bilir. gv 250 de chopper görüntüsü var,gv650 alakası bile yok,melez bir motor piyasadaki her 10 chopper dan 4 dragstardır.
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bileniniz varmı internette bazı ds650 lerde ,hava filitre kısmında öne dogru bakan kapakcıkları olan bişey var bizim memlekette bulunurmu bundan
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
13
topiği en başından bu yana okudum bende choper mı yoksa sport bir makinamı alayım diye düşünüp duruyorum ama bu marş rublesi hakkında kimse bir şey söylememiş benim duyduguma göre drag star larda bozulan ve çok pahalı olan bir parçaymış bu komuyla ilgili bilgisi olan varsa paylaşmasını isterim galiba drag star da karar vericem... hızlı kullanımı seviyorum fakat 5 senelik motor kullanımımda 7 küçük kaza 2 de sağlam kaza yaptım acaba sorun bende mi diye düşümeden geçemiyorum acaba sport bir model alıp kendimi tatmin mi edeyim hız konusunda yoksa chooper bir motor alıp kendimi terbiyemi edeyim karar veremiyorum...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
topiği en başından bu yana okudum bende choper mı yoksa sport bir makinamı alayım diye düşünüp duruyorum ama bu marş rublesi hakkında kimse bir şey söylememiş benim duyduguma göre drag star larda bozulan ve çok pahalı olan bir parçaymış bu komuyla ilgili bilgisi olan varsa paylaşmasını isterim galiba drag star da karar vericem... hızlı kullanımı seviyorum fakat 5 senelik motor kullanımımda 7 küçük kaza 2 de sağlam kaza yaptım acaba sorun bende mi diye düşümeden geçemiyorum acaba sport bir model alıp kendimi tatmin mi edeyim hız konusunda yoksa chooper bir motor alıp kendimi terbiyemi edeyim karar veremiyorum...

Dragstar hız makinası değildir, 180 e dayıyorum ben ama oda otobanda çok nadir, en güzel seyir hızı 90-120 arası; hız düşünüyorsan başka bir motor bakmanı öneririm. Klasik bir motor bu ve kromajları parlatmakta en büyük zevki :)

12-02-2009 00:02 AM
svd
arkadaşlar bileniniz varmı internette bazı ds650 lerde ,hava filitre kısmında öne dogru bakan kapakcıkları olan bişey var bizim memlekette bulunurmu bundan

Cruisercustomizing.com da var ama komple hava filtresini değiştirmen gerekecek, görünüş dersen harika duruyor :)

Spike air filter diye geçiyor:

IA004.jpg


Roadstar-intake-installed01.jpg



Burada satılıyor Türkiye ye teslimi var ama 206$'a geliyor.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Arkadaşlar bir sürü krom parça aldım motorum için ama şu konuda kararsızım, bu aksesuarları takıp motorumun orjinalliğini değiştireyim mi? yoksa 2. el çok uygun modeller var onlardan birini alıp custom mı yapayım?
Aldıklarım:
1) ape hand gidon,
2) far ve sinyal kaşları,
3) Özel yapım hava filtre ve yağ filtresi kapağı,
4) Arka tekeri komple kaplıyan kapalı jant kapağı,
5) Özel yapım elcikler,
6) En pahalısı bu - komple higway hawk ayaklar, pedallar,
7) Krom ön fren kaplaması,
8) Sürücü artlığı ( özel yapım, düz bir şey değil, oval ve tüm beli sanki sandalyede oturuyormuş gibi kaplayan,
9) krom vidalar,
10) Krom saat ve yağ sıcaklığı ölçer,
11) Aks koruması,
12) Şaft koruması,
13) Sinyal krom korumalar,
14) Yan plakalık,
15) Kartal amblemli aynalar,
16) Krom hidrolik kapağı ve koruması,
17) Ivır zıvır bir sürü kapak, conta, hortum koruması.

Tüm bunları motoruma takmak için yurtdışından getirdim. bir tek egsozla koltuk almadım. Ama çantalar ve koruma demiri ile sis farlarını, camı sökmüştüm bunları taktıracağım diye, şu anki hali çok hoşuma gitti, çıplak ve seksi... Bu halini çok sevdim ve sadeliği ile sanki bir chopper havası var...

Sizce bu parçaları takmalı mıyım? Taktığımda süslü kamyonlar gibi ciks olur mu? Ya da başka bir motorda kullanmalı mıyım bunları?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Draggy aldıklarının hepsini takınca nasıl görünecek çok merak ettim, güle güle kullan :)

Bir hevesle 5-6 aydır sürekli bişeyler alıyorum yurtdışından ama motorumun çıplak hali çok daha hoşuma gitti :) Cruiercustomizing.com da benim dediğim parçaları ve ekstra bir sürü daha parça takanlar var, şimdi o görüntüye bakıyorum bi de motoruma sadelik daha iyi, 2. dragstarı alıp onunla oynuyacam artık, aldığımın üstüne de satarım artık sıkılırsam da :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
39
dragstar arka fren balata lazım nerden bulabilirim ve ne kadar bilgisi olan yazarsa sevinirim..eskisehirdeyim..
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
ebay.co.uk ta ortalama 1 hafta, ebay.com dan 1 ayı bulabiliyor. Güvenli mi dersen firma satmıyor, bireyler satıyor, doalyısı ile sistemini iyi incelemen lazım.

dostum motorunun son halinin fotoğrafını koyacaksın diye giriyorum ama hep eli boş dönüyorum.:queen::queen::queen:Göz zevkimiz artsın biraz:queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
39
Aynen duruyor öyle, evlilik olayı bitene kadar da başlıyamayacağım herhalde :salut: Bu arada Aynalar dandikmiş ( cam kısmı en azından dandik, diğer kısım kromaj ama Harbitürk Tr de 10 milyon dedi bunda kazıklandım sanırım, Ebaydan alacaklara duyurulur )

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:08 PM ----------



Buyur kardeş :)

http://www.beldeyama.com.tr/www/pdf/11_XVS_650DRAGSTAR.pdf

draggy iyiki varsın..biliyorum ki dragstar hakkında bilgi alabileceğim güvenebilecegim biri var...seninle tanışmaksterim emokta görüşmek üzere....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 AM ----------

ama kullanım klavuzu degil servis klavuzu lazım onu bulamadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst