yamaha dragstar 1100 ile motor kullanmaya başlayabilir miyim sizce ??

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
252
başlarsın jübileni de tekerlekli sandalyeyle yaparsın :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Bunu bize sorduğuna göre kullanamayacağın hakkında şüphelerin var. Ben şu anki 2 zamanlı motorumu kullanmaya 13 yaşında başladım köyümün dağlarında. Yaş 20 oldu hala devam ve hacminin yetmemesi söz konusu bile değil, hala canavar gibi alet. Onun öncesinde 50 cc lik Ktm'im vardı 3-4 yıl sonra cc büyüdü ve hala devam. Anlatmak istediğim kullanabileceğini düşünüyorsan zaten bize sormana gerek yok. 1000 cc lik racing aletlerle başlayan ve -hala- kullanmaya devam eden insanlar var. Bu konuda son noktayı kendi kafanda koyman gerekir. :cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bunu bize sorduğuna göre kullanamayacağın hakkında şüphelerin var. Ben şu anki 2 zamanlı motorumu kullanmaya 13 yaşında başladım köyümün dağlarında. Yaş 20 oldu hala devam ve hacminin yetmemesi söz konusu bile değil, hala canavar gibi alet. Onun öncesinde 50 cc lik Ktm'im vardı 3-4 yıl sonra cc büyüdü ve hala devam. Anlatmak istediğim kullanabileceğini düşünüyorsan zaten bize sormana gerek yok. 1000 cc lik racing aletlerle başlayan ve -hala- kullanmaya devam eden insanlar var. Bu konuda son noktayı kendi kafanda koyman gerekir. :cat:

50 cc lik cross motorla vs ile 1000 lik makinaları bir mi tutuyorsun?
eğer öyle ise sen kullandığından daha başka cc li motosiklet sürmemişsin demektir.
köy yolları gibi çoğunlukla boz veya dağ taş arazi ile bir şehir trafiğini de ayırtedemiyorsan ve hele hele ki ehliyetin de varsa vay halimize...

hakkaten yaa, ehliyetin var mı???
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Bu işe başlamadan önce motosikletin ve sen tam boy bir hatıra fotoğfafı çektirmeni öneririm. Daha sonra her ikinizin de böyle bir şansı olmayacağı kesin.
 
Katılım
19 Tem 2011
Mesajlar
8
bence başlama sonra baladığın yeri bulamaya bilirsin:d:DfdDD:flower::thumleft::p:mrgreen::bestmt:
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Sayın yürekçe beni yanlış anladınız. Yazım şeklimden dolayı böyle düşünmeniz normaldir. Ben sadece bu olayın insanın kendi içinde bittiğini vurgulamak istedim. Ben cesaret edemem demek istedim sadece. 7 yıldır aynı motoru kullandığımdan bahsettim, bunu anlatmak istemiştim sadece. Konu motosiklet olunca 125 lik veya 1000 lik hiç farketmez, gaza yüklendiğinizde motoru üzerinizde bulursunuz. Sadece daha fazla dikkat gerektirir. Sitemizde dahi 'küçük cc ile başlayın' diyerek kendi yüksek cc ile başlayan abilerim, ablalarım var. Dikkat ve bilinç olduktan sonra her motosiklet kullanılır. Uzay aracı değil sonuçta, makine.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
17 - 18 yaşında bir insanda DİKKAT ve özellikle BİLİNÇ olabileceğine inanıyor musun sen?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sayın yürekçe beni yanlış anladınız. Yazım şeklimden dolayı böyle düşünmeniz normaldir. Ben sadece bu olayın insanın kendi içinde bittiğini vurgulamak istedim. Ben cesaret edemem demek istedim sadece. 7 yıldır aynı motoru kullandığımdan bahsettim, bunu anlatmak istemiştim sadece. Konu motosiklet olunca 125 lik veya 1000 lik hiç farketmez, gaza yüklendiğinizde motoru üzerinizde bulursunuz. Sadece daha fazla dikkat gerektirir. Sitemizde dahi 'küçük cc ile başlayın' diyerek kendi yüksek cc ile başlayan abilerim, ablalarım var. Dikkat ve bilinç olduktan sonra her motosiklet kullanılır. Uzay aracı değil sonuçta, makine.

motosiklet için olumsuzluk genellenebilir ama olumluluk genellenemez.
çünkü yetenek ve yapabilmek farklı anlamlar taşıyabiliyor...

ehliyet konusunu unutmuşsun sevgili kardeşim :)
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
yürekçe haklısınız olumluluk genellenemez. Çevremde olumsuz bir örnek görmediğimden fazla iyi niyetliyim sanırım. Kazaların çok çok büyük bir kısmı nedense racing motosikletlerle ve trafikte yapılıyor. Forumdan çoğu yazısını takip ettiğim çok çok değerli -her motorcuya bu gözle bakarım- fakat şu an ne yazık ki, maalesef aramızda olmayan bir abimin ıslak yol yüzünden kazası üzerine, olaya şahit olan bir arkadaşının 'hızımız 180 bile değildi.' sözünü duyunca inanın kahroldum. Sonuç, yine dikkatsizlik. Şu söz geldi aklıma 'düşmeyen motorcu vardır fakat düşmeyecek motorcu yoktur.' Yine konuyu açan arkadaşımızın kendinde bitiyor olay. İlla bu motoru alacaksa ve biz önleyemeyeceksek ancak trafiğe kapalı alanda motoruna iyice alışmasını, onunla yekpare bir hal almasını önerebiliriz.

Ehliyetim var tabii ki.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yürekçe haklısınız olumluluk genellenemez. Çevremde olumsuz bir örnek görmediğimden fazla iyi niyetliyim sanırım. Kazaların çok çok büyük bir kısmı nedense racing motosikletlerle ve trafikte yapılıyor. Forumdan çoğu yazısını takip ettiğim çok çok değerli -her motorcuya bu gözle bakarım- fakat şu an ne yazık ki, maalesef aramızda olmayan bir abimin ıslak yol yüzünden kazası üzerine, olaya şahit olan bir arkadaşının 'hızımız 180 bile değildi.' sözünü duyunca inanın kahroldum. Sonuç, yine dikkatsizlik. Şu söz geldi aklıma 'düşmeyen motorcu vardır fakat düşmeyecek motorcu yoktur.' Yine konuyu açan arkadaşımızın kendinde bitiyor olay. İlla bu motoru alacaksa ve biz önleyemeyeceksek ancak trafiğe kapalı alanda motoruna iyice alışmasını, onunla yekpare bir hal almasını önerebiliriz.

Ehliyetim var tabii ki.

Rahmetli Murat :salut:

o sıcak akşamı asla unutamam...
simsiyah bir ekran ve muratın resmi :pr:
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Adamın burnunun direğini sızlatmayın...
Ruhu şad olsun... Toprağı bol olsun...
 
Katılım
30 Tem 2011
Mesajlar
1
15 yaşımdan beri çeşitli motorlar kullandım....6-7 yıl kadar ara verdim...en son motorum suzuki 750 srad idi....2008 yılında tekrar motor dünyasına geri döndüm.tarz değiştirdim ve 250 lik çinli chopper aldım , 2 ay öncesine kadar onu kullandım ve şimdi 535 virago kullanıyorum.....ara bile versen yine küçükten başlamak lazım...kazasız belasız günler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst