Yamaha yamaha crypton 110(2009) mu ? kymco straight 150 mi ?

hangisi ?

  • yamaha crypton 110 cc (2009)

    Oy: 17 43.6%
  • kymco straight 150 cc

    Oy: 17 43.6%
  • hiç biri

    Oy: 5 12.8%

  • Kullanılan toplam oy
    39
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
95
arkadaşlar 2 motor arasında kaldım !bana göre

kymconun
1)tipi -
2)yakıt tüketimi -
3)bg tork vs +
4)özelliklere göre fiyatı + (fiyatı=3,450)

crypton.un
1)tipi +
2)yakıt tüketimi +
3)bg tork vs +
4)özelliklere göre fiyat - (fiyatı=3,050)


not=( iyi=+ kötü= - )

bana yardım edin sizce hangisi ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 PM ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 PM ----------

 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bence straight 150 10 numara motosiklet gerçi o kadar param olsa ybr 125 alırdım ya cup istiyorsan kymco gerçekten güzel yani şu anda cup motorlar arasında en güçlü motor ve arkada disk fren var tipine - demişsin ama bence tipi gerçektende yakışıklı yakıtının ne kadar yaktığını bilmiyorum çinli cuplar gibi 100kmde 2 litre yakmaz ama gidipte 3 litre yakacak hali yok yakacağı 2.5litre benzin oda fazla basarsan gerçi bu motorlada basılmazmı ybr bile tokatlanır.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence straight 150 10 numara motosiklet gerçi o kadar param olsa ybr 125 alırdım ya cup istiyorsan kymco gerçekten güzel yani şu anda cup motorlar arasında en güçlü motor ve arkada disk fren var tipine - demişsin ama bence tipi gerçektende yakışıklı yakıtının ne kadar yaktığını bilmiyorum çinli cuplar gibi 100kmde 2 litre yakmaz ama gidipte 3 litre yakacak hali yok yakacağı 2.5litre benzin oda fazla basarsan gerçi bu motorlada basılmazmı ybr bile tokatlanır.:)

kac kere kullandin biliyorsun ?
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
232
Straight 150 yi Babam kullanıyor 4-5 aydır... ben bi kaç kez kullandım taktire şayan bir cup... Kesinlikle tavsiye ederim...
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
her ikiside güzel ama sana + bi secenek daha sunayım

honda innova 125 i

yakıt : 100km.de 1,5 lt. +
dizayn : bence gayet güzel +
tork : 10/5000 yeterli +
fiyat : 4.250 -
2005 modelini kullanmaktayım,69.000km de gayet saglam bir makina hiç yolda bırakmadı.(100km deki yakıtıyla kymco arasında 1 lt. fark var) su da var fiyat olarak cok fazla belki ama enjeksiyonlu cimri motoruyla aldıgı paranın hakkını sonuna kadar da veriyor o da ayrı.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
arkadaşlar galiba crypton kullanan yok burda anlaşılan..crypton kymco straight !ı fln hemde bide 2009'u disk var..solda bırakır ışıklarda kalkışta kimse yetişemiyor..cup oslun scooter olsun..ama innova da benim düşündüğüm modellerden biri..aklımda var takas olursa verecem çünkü 125 lik 9.7 HP galiba..crypton 7.8HP eğer şehiriçi işniz varsa az yakmasını istiyosanız cRYPTON alcaksınız yakmıyor gibi bişi yani 5 milyonluk alıyorum depoya yarıya geliyor ..benim motor 2004 model 6 yıldır tamir görmedi bozulma felan..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnnova 125i mi az yakıyor Crypton 110 R mi:silent: . İnnova 125i ortalama 1,85 lt/100 km yakıyor.
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
9
arkadaşlar bende yamaha crypton var 2 kişi yaklaşık 200kg ile bu motorlarla uzun yola çıksak ne olur veya nasıl gitmemiz lazım yardımcı olursanız çok sevinirim acil uzun yola çıkıcam ancak nasıl gitsem daha bilmiyorum yaklaşık 250 km civarı bi yol
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
arkadaşlar bende yamaha crypton var 2 kişi yaklaşık 200kg ile bu motorlarla uzun yola çıksak ne olur veya nasıl gitmemiz lazım yardımcı olursanız çok sevinirim acil uzun yola çıkıcam ancak nasıl gitsem daha bilmiyorum yaklaşık 250 km civarı bi yol

Lastik patlamadıgı sürece bişey olmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst