Yamaha Yamaha CRYPTON 110 // 2009 model

yamaha crypton

  • görünüşü kötü

    Oy: 11 37.9%
  • hızı yetersiz

    Oy: 1 3.4%
  • bg gücü düşük

    Oy: 4 13.8%
  • tüm özellikleriyle mükemmel bir motor..

    Oy: 7 24.1%
  • motorun özelliklere göre fiyatı pahalı

    Oy: 6 20.7%
  • yakıt tüketimi çok

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    29
  • Anket kapatılmış .
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
95
yamaha crypton hakkında bütün düşünceleriniz..max hızı kaç ? yakıt tüketimi ? yedek parça fiyatları ? kalitesi ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:32 PM ----------

CRYPTON - Teknik Özellikler

MOTOR
Tipi Hava soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli tek silindir, SOHC
Hacim 110 cc
Çap x strok 51.0 mm × 54.0 mm
Sıkıştırma oranı 9.30 : 1
Azami Güç 7.8 BG @ 8.000 dev/dk.
Azami Tork 0.79 kg-m @ 5500 dev/dk.
Yağlama sistemi Islak karter
Yakıt Sistemi Karbüratör
Debriyaj tipi Islak, çok diskli santrifüjlü otomatik
Ateşleme sistemi C.D.I
İlk Çalıştırma Elektrikli / ayak marşlı
Vites kutusu Yarı otomatik / 4 vites
Son aktarım sistemi Zincir tahrikli
ŞASİ
Ön süspansiyon Teleskobik çatal
Arka süspansiyon Maşa
Ön çatal esneme mesafesi 95.0 mm
Arka çatal esneme mesafesi 76.0 mm
Ön fren Tek disk
Arka fren Kampana
Ön lastik 70/90-17 38P
Arka lastik 80/90-17 50P
BOYUTLAR
Boyutlar (U x G x Y) 1.885 mm×675 mm×1.040 mm
Sele yüksekliği 770 mm
Tekerleklerarası mesafe 1.200 mm
Minimum yerden yükseklik 130 mm
Ağırlık (Yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 101 kg
Yakıt kapasitesi 4.2 L
Yağ kapasitesi 1.0 L

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:40 PM ----------

yaa kullanan veya bu motor hakkında bilgisi olan yokmu ??? biri cvp yazsın artık yhaaa....
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
dostum bu modeli bikaç kez inceledim gayet kaliteli ve sağlam gözüküyordu fakat hiç kullanmadım bence buna bukadar para vereceğine mondialin 100 luklerinden al hem vergiden muaf bikaç yıl sonra zaten bunuda değiştirmek isticeksin ama uzun süre kullanırım başka modele geçmem diyosan bu motor tam sana göre ama benim tahminim ilerde bi 150 lik commutere geçiş yaparsın onun için bukadar fazla para vermeye gerek yok...benim düşüncem :)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
95
yha commuter motorlar bana göre deil..benim aradığım cup..120 km/h hıza çıkcak,yakıt tüketimi az olcak ve sorun çıkarmıcak(sağlam olcak)..yani çinli motor bana göre deil..şuanda kymco straight 150 ve yamaha crypton 110 arasında kaldım...straight yakıt tüketimi daha fazla olduğu için crypton daha ii gbi bana göre...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
İkisinle de uğraşma. En son çıkan cryptonlar kalite olarak tatmin edici değiller. Bir önceki crypton-r modelleri ise tam anlamıyla mükemmel motosikletler. Hem kalite hem performans hem de yakıt tüketimiyle seni tatmin edecektir. Sahibinden.com dan 2.000-2.500 TL arası az kullanılmış temiz birşey bulabilirsin. Yardımcı olabildiysem ne mutlu. Herkese ii günler.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
95
İkisinle de uğraşma. En son çıkan cryptonlar kalite olarak tatmin edici değiller. Bir önceki crypton-r modelleri ise tam anlamıyla mükemmel motosikletler. Hem kalite hem performans hem de yakıt tüketimiyle seni tatmin edecektir. Sahibinden.com dan 2.000-2.500 TL arası az kullanılmış temiz birşey bulabilirsin. Yardımcı olabildiysem ne mutlu. Herkese ii günler.

saol kardeş dediklerine bakıcam..da size göre anf 125i innova
nasıl ? sizce kışa doğru ucuzlarmı ?
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
117
arkadaşında dediği gibi son çıkanların kalitesini bilmiyorum ama bundan bi önceki kasa crypton r ler çok iyi motorlardı.yani crypton r derim honda anf innovada iyidir 125lik oluşu falan ama bisikletle yan yana koysan ayırt edilmez o derece kötü bir tipi var bana göre ki çoğu kişide öyle diyor:) yinede karar sizin.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
34
2004 yılından beri CRYPTON kullanıyorum çok memnunum .ne zaman benzin aldığını unutturuyor çok cimri 3000 km de bir yağını değiştir kullan. bir önceki model içinde çin malı falan demişlerdi ama hala taş gibiler. 2009 modelinde kaliteli iyi olduğunu düşünüyorum. daha az ödemek isteyen varsa sahibinden .com da ikinciel 2009 larda var . birkaçı satıldı bile. lütfen cryptonla innovayı kıyaslamayınız bi kere cc farkı var ve bundan dolayı çok titriyor elini ayağını uyuşturuyor İnnova ayriyyeten 1000 tl fark var arada.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbulda cup kullanamam.. :)
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
110luk alıcana 100 lük al yüzlük vergisiz 1 cc fazladan olursa250cc lik motorla aynı vergi vericien
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
anf innovaya kimse laf etmesin mükemmel bir motor ama şu anki piyasada crypton alırım 1 milyar fark var arada ayrıca 2009 crypton ların da eskisi kadar güzel olduğu görüşündeyim..
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
100luk çinileler işini gorur arkadasım bende kubanın 100lugu var 110 goruyor duz yolda yakıtı parcası cok ıyı kalıteye gelınce uzun zamandır mondıalın100 lugunu ve bunu kullandım hıcbır sekılde yolda kalmadım sorun yasamadım 110luk alıpta vergı verme bosuna :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:34 ----------

neden kullanılmaz:S Biz bildiğin varadero gibi geziyoruz cup la:mrgreen:Tek sorun max speed 90:)

nasıl max speed 90 benımkı 110 goruyor hemıde hıc zorlanmadan :queen: duz yolda senınkı bıde 125cc senınkı en azından 125 130 gormesı lazım sahsen bende olsa oynama olmadan o hızı gorurum motoru acmana baglı :cat:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Sitemizde Yamaha Crypton 110 kullanıcısı olsa bazı sorularım olacaktı ama maalesef yok galiba.:silent:

Öğrenmek istediklerim;100 km.de harcadığı yakıt miktarı, çıkabildiği en yüksek hız limiti, bakım aralıkları, vites geçişleri vs.:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
100luk çinileler işini gorur arkadasım bende kubanın 100lugu var 110 goruyor duz yolda yakıtı parcası cok ıyı kalıteye gelınce uzun zamandır mondıalın100 lugunu ve bunu kullandım hıcbır sekılde yolda kalmadım sorun yasamadım 110luk alıpta vergı verme bosuna :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:34 ----------



nasıl max speed 90 benımkı 110 goruyor hemıde hıc zorlanmadan :queen: duz yolda senınkı bıde 125cc senınkı en azından 125 130 gormesı lazım sahsen bende olsa oynama olmadan o hızı gorurum motoru acmana baglı :cat:

Ben kendi motosikletimden bahsetmedim;) 2 kişi düz yolda 100 cc elite vardı.Hafifte karşıdan rüzgar.Motosikletin maximum hızı da bana göre yırtıılarak yaptığı hız değil.Güvenli olarak çıktığı maksimum hızdır;)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
-2004 MODEL CRYPTON KULLANıyorum BÖLE Bİ MOTOR YOK KENDİ TÜRÜNDE TABİ ŞEHİRİÇİ HARİKA
 
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
14
Sitemizde Yamaha Crypton 110 kullanıcısı olsa bazı sorularım olacaktı ama maalesef yok galiba.:silent:

Öğrenmek istediklerim;100 km.de harcadığı yakıt miktarı, çıkabildiği en yüksek hız limiti, bakım aralıkları, vites geçişleri vs.:)

ben varım, 1 litreyle ortalama 40 km falan yapıyor :)
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
9
selam ben yeni aldım cryptonu 110 luk almadan önce çok araştırdım. 1 litre benzinle 55 km yol yapıyor depo 4 litre henüz açılmadı ama 110 km gordü ilk bakımdan sonra benzin sarfiyatına tekrar bakacam. ayrıca tamircim bunu almakla iyi etmedin bidaha bana uğramazsın dedi yani 5 yıl tamirci yüzü görmez bu motorlar dedi
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bende 2010 model siyah renkte Yamaha Crypton'umu geçen ay almış bulunmaktayım. :)

Yakıt yönünden çok ekonomik, pratik bir motosiklet.:cat:

İşte Kartepe eteklerinden iki fotoğrafı;

s6001741.jpg


s6001740.jpg


Arkasındaki kendi aparatına rahatlıkla çanta takılabiliyor ve bende öyle yaptım.:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:25 ----------

Geçen hafta mahalledeki gençlerle Kandıra-Seyrek'te kamp yaptık. Kamp alanından motosikletimin gece fotoğrafı;

s6001750.jpg
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
2006 crypton r kullanmıştım çekişi güzel yakıt süper tip çok hoş titreşim yok..116 km düz yolda gördüm..2010 ları nasıl bilemem ama parça kalitesi malzemesi çok kaliteliydi....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst