Benim tanıdığım Yamaha fülütü bile kaliteli yapar Sabit. Şu fülütteki kalite o fotoğraftaki motosiklette varmı allah aşkına :mrgreen:
Tabure desen oturumaya korkarım o motosiklete. Rengi bile kapalı alanda solmuş gibi, Yamaha olması imkansız bence :sunny: