yalova-orhangazi arası asya 125t ile?

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
arkadaşlar selam.
bir haftadır ilk motorum olan asya 125t kullanıyorum.
belki bu belki de gelecek haftasonu havalar iyi olursa motosikletimle yenikapıdan feribotla yalovaya geçip oradan da 40-45 km mesafe olan orhangaziye geçmek istiyorum.
deneyimim çok yok, motorum beni idare eder mi? oralarda kalmayayım? beni getirir götürür mü?
benden deneyimli olduğunuz kesin,
yorumlarınızı, eleştirilerinizi ve önerilerinizi bekliyorum...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
goodenough' Alıntı:
arkadaşlar selam.
bir haftadır ilk motorum olan asya 125t kullanıyorum.
belki bu belki de gelecek haftasonu havalar iyi olursa motosikletimle yenikapıdan feribotla yalovaya geçip oradan da 40-45 km mesafe olan orhangaziye geçmek istiyorum.
deneyimim çok yok, motorum beni idare eder mi? oralarda kalmayayım? beni getirir götürür mü?
benden deneyimli olduğunuz kesin,
yorumlarınızı, eleştirilerinizi ve önerilerinizi bekliyorum...
ben mobiletle 100 km yol gittiğime göre
sen rahat gidersin tırsık olma bu kadar ba :sunny: :sunny:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
motor seni götürürde sen motoru götürebilirmisin o önemli :rendeer: , eğer deneyimin sadece 1 haftalıksa trafikte zorlanabilirsin ayrıca çıkmadan önce istanbuldaki ve yalovadaki hava durumunu netten ayrıntılı şekilde incele ve sevdiklerinle vedalaş :queen: :rendeer: :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
distinto' Alıntı:
motor seni götürürde sen motoru götürebilirmisin o önemli :rendeer: , eğer deneyimin sadece 1 haftalıksa trafikte zorlanabilirsin ayrıca çıkmadan önce istanbuldaki ve yalovadaki hava durumunu netten ayrıntılı şekilde incele ve sevdiklerinle vedalaş :queen: :rendeer: :)
yuh sevdiklerinle vedalaş ne ba :queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Eki 2005
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım kardeşim.Altındaki motor için zaten beni götürmü yok yolda kalırmıyım diyeceğine ASYA motor alıcağına biraz daha sıkıp bi Honda, veya Yamaha alsaydın aklının ucundan beni yolda bırakırmı diye bir soru bile geçmezdi.
Deneyim tebi önemli bence büyütme gidersin motorun yeni.Zaten bi problem çıkarırsa at gitsin o kadar kötü değildir umarım.tavsiyem onu sat ve Çin olmayan herhangi bir motor al.
:bounce:
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
109
tavsiyem onu sat ve Çin olmayan herhangi bir motor al

arkadaşım bunu ne maksatla yazığını anlayamadım.arkadaşın ilk motoru. bir yamah gibi olmayabilir ama sonuçta bir motorlu taşıt.bu kadar yerden yere vuramassın.bunu da geçelim. ilk fırsatta sat çin olmayan bi şey al demek ne demek bunu hiç anlamadım.çin malı olmayan motoru alırken eksik kalan parayı sen veriyosan bende hemen bir fazer istiyorum :)
ama işler öyle yürümüyor ne yazık ki.fazer a verecek paramız olmadığı için bisana,mondiale,asyaya biniyoruz.bunlarla motorculuğu öğreniyoruz.
kalite konusunda %100 haklısın saydığım markalar senin söylediklerinin yanına bile yanaşamaz.ancak ne kadar ekmek o kadar köfte demişler :king:
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
19
merhaba arkadaşlar

yalova orhangazi arası cift şerit ve trafikte istanbul yollarına gör daha sakin.
bence problem olmadan gidersin ,
ama bir haftadır kullandığın motorda problem cıkma iltimali olabilir, biraz daha sehir içinde ve yakın mesafede dolaşmanı tavsiye ederim . Bu arada kalite konusunda herkezle ayni fikirde olmama rağmen yeni başlayanlar için bu tür motorların uygun olduğunu düşünüyorum. parası olan zaten kaliteli motor alıcaktır .parası olmayanın da olana kadar beklemesi de gerekmez diye düşünüyorum .

Önemli olan kullandığın motorun kapasitesini bilmek, şartları zorlamadan kullanmaktır . Bunun içinde yeni kullandığı motosikleti en kısa zamanda tanımak ve öğrenmek gereklidir derim.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
cevap yazan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. ancak eleştiri yazın derken motorumu veya seçimlerimi eleştirin demek istememiştim :farao:
mğmkünse bu seyahat hakkında daha fazla yorum ve öneri bekliyorum... :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
good kardeşim rahatlıkla gidip gelebilirsin yol çok rahat bazen yoğunluk olabilir yolda ama kamyonlara dikkat et :cat:
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
:wiinkk:
goodenough kardeşim güle güle git selametle dön... Keyfince gez... Temenni etmem ama ola ki yolda teknik bir arızadan kaldın, illaki yardım edecek yurdum insanları çıkacaktır. Kişisel tavsiyem; motorsitelerinde bir tur at, oradaki arkadaşlardan Yalova-Orhangazi civarında yaşayanların tel nolarını al. Şimdi unuttum nerede olduğunu, Yalova'da motorcu bir arkadaştan bahsetmişlerdi, yolu oradan geçen herkesin uğradığı bir motorcu... Tamirci mi binici mi bilmiyorum ama dost olduğunu biliyorum. Benimkisi sadece bir fikir... Gönlüm kazasız belasız keyfince gidip gelmenden yana... Yolun açık olsun... :cat:
:bounce:
Bir tavsiye: Orhangaziye gidersen gölün kuzey yolundan İznik tarafına doğru 16 km. Keramet Köy var. Tam su pompa istasyonunun karşısından zeytinliklere bir patika girer, zaten ILICA diye küçük bir levha da olması lazım. Yanına havlu ve mayo alırsan, geri geldiğinde bizlere anlatacak daha çok şeyin olacak... Sevgiler...
:flower: :flower: :thumleft: :thumleft:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
12
yigitto son derece haklısın.Ayrıca bende de çin malı vardı.Benzhou 125T tipi otomatik vites.aynı yolu gittim ve bir problem çıkmadı.Goodeneough sen nerelisin?
 
Katılım
10 Ağu 2005
Mesajlar
15
hocam hiç kafanı yorma giderisn ama yola çıkmadan önce iyi bir kontrol et motorunu.. ayrıca lastik patlamasına karşıda alternatif bir çözümün olsun inşaallah olmaz ama :wiinkk:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
arkadaşlar çok teşekkür ederim Sofuoglu, ben orhangaziliyim, gölyaka köyü ama istanbul doğumluyum...7 sene orh.de yaşadım gönlüm de istanbulda :)
bu olumlu tavsiyelerin ardından cumartesi ve pazar günü orhangazide olucam.
HULK, kerameti biliyorum, oradaki çoğu köyü biliyorum...
Allah izin verirse güzel bir haftasonu olacak...
mecaz-i, motorumu bugün servisten aldım, ufak sorunları vardı sanırım büyük bir sorun çıkarmaz hem daha 2200 km'de...
bu siteyi çok sevdim...çok teşekkürler tekrar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst