- Katılım
- 24 Eki 2005
- Mesajlar
- 119
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar selam.
bir haftadır ilk motorum olan asya 125t kullanıyorum.
belki bu belki de gelecek haftasonu havalar iyi olursa motosikletimle yenikapıdan feribotla yalovaya geçip oradan da 40-45 km mesafe olan orhangaziye geçmek istiyorum.
deneyimim çok yok, motorum beni idare eder mi? oralarda kalmayayım? beni getirir götürür mü?
benden deneyimli olduğunuz kesin,
yorumlarınızı, eleştirilerinizi ve önerilerinizi bekliyorum...
bir haftadır ilk motorum olan asya 125t kullanıyorum.
belki bu belki de gelecek haftasonu havalar iyi olursa motosikletimle yenikapıdan feribotla yalovaya geçip oradan da 40-45 km mesafe olan orhangaziye geçmek istiyorum.
deneyimim çok yok, motorum beni idare eder mi? oralarda kalmayayım? beni getirir götürür mü?
benden deneyimli olduğunuz kesin,
yorumlarınızı, eleştirilerinizi ve önerilerinizi bekliyorum...