[Yalova - MT]

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
satışı aldım sonunda serdar abi büyük dertten kurtuldum şükür...

Şükür bu sıkıntıdan da kurtuldun.Yalova gezisi iptal oldu daha doğrusu ertelendi. Ben zaten pek katılamayacaktım sadece bana uğrarlarsa çay kahve içecektik.
Bir bakıma Sakarya festivaline dönüş onlar için mantıklı oldu Yalova ya her zaman gelebilirler ama festival senede 1 kere yapılıyor.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Şükür bu sıkıntıdan da kurtuldun.Yalova gezisi iptal oldu daha doğrusu ertelendi. Ben zaten pek katılamayacaktım sadece bana uğrarlarsa çay kahve içecektik.
Bir bakıma Sakarya festivaline dönüş onlar için mantıklı oldu Yalova ya her zaman gelebilirler ama festival senede 1 kere yapılıyor.
biliyorum abi sakarya için dedmişti uğur onu yalova olsaydı iyi olacaktı ama nasip ksmet..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

Abi başım üstünde yeriniz var..
Her daim beklerim :)
eyvallal uğurcum....:rendeer:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Serdar abi, MT03 sana gidecek bir motor değil. Nedenlerini yüzyüze konuşuruz.
Gaco parçalar Almanya'da remzi abi sağolsun pazartesi siparişi verdi perşembe teslim aldı. Hafta içi babası Türkiye'ye geliyor onunla yollayacak.
Mevlüt abi anahtarlarını motorun üstünde bırakma :p

yahu abi zaten pahalı bir malzeme değildiki??Hani 20$ a falan mı denk getirdin ne yaptın bilemedim şimdik :)
EEee son durum ne pekiyaa??
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
yahu abi zaten pahalı bir malzeme değildiki??Hani 20$ a falan mı denk getirdin ne yaptın bilemedim şimdik :)
EEee son durum ne pekiyaa??

Pahali degil mi? Kdv dahil 76 euro gaco:) 4 tane tel parcasi:) Dun elime ulasti, bu hafta sonuna kadar toplicaz insallah.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Serdar abi 7 Temmuz'daki gezimi iptal oldu ? Yani ertelendi ?

Mezit'in dediği gibi yön değiştirdi.


Bugün Sakarya'ya festival alanına gittim ortam çok iyiydi, ki ben öyle her festivali kolay kolay beğenmem.
Yalova taifesine hemen ulaşamadım zaten benim gidişim de çok ani bir kararla oldu.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Mezit'in dediği gibi yön değiştirdi.


Bugün Sakarya'ya festival alanına gittim ortam çok iyiydi, ki ben öyle her festivali kolay kolay beğenmem.
Yalova taifesine hemen ulaşamadım zaten benim gidişim de çok ani bir kararla oldu.



serdar abi karamürselden saygı ve selamlar :)


 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
saol uğurcum senide aramızda görmek isterdik...:) bu arada yalovaya erken döndüm nedeni ise üzerimde mont olmadığı için soğuğa kalmayım die erken kalktım...

Abi sağlık olsun ins baska zamana diyelim. :pale:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
saol uğurcum senide aramızda görmek isterdik...:) bu arada yalovaya erken döndüm nedeni ise üzerimde mont olmadığı için soğuğa kalmayım die erken kalktım...

eveeettt haklısın mezit yarmagülüm , sen yola çıkarken termometre 33 dereceyi gösteriyordu hatta o kadar ayazdıki , bende şimdi düğünden geldim, hemen eve gelince gömlek ve penyeyi değiştim ayazdan ıslacık olmuştu , 4 . kattan 7 tur indi çıktı yapınca ayazdan sırılsıklam oldum :cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Abi sağlık olsun ins baska zamana diyelim. :pale:
haberleşelim bi gün ayarlıyalım uğur....:)

evet abi hoş sohbetli güzelbir gün oldu... kulaklarınıda çınlattık:mrgreen:

eveeettt haklısın mezit yarmagülüm , sen yola çıkarken termometre 33 dereceyi gösteriyordu hatta o kadar ayazdıki , bende şimdi düğünden geldim, hemen eve gelince gömlek ve penyeyi değiştim ayazdan ıslacık olmuştu , 4 . kattan 7 tur indi çıktı yapınca ayazdan sırılsıklam oldum :cherry:
valla irfanım bi ara senle gelirim dedim düğün için sonra düşündüm bu adam 24 saattir uyumuyor bide bizimle onca saat geçirdi..dedim en iyisi ben gideyimde 4.5 saat uyusun dedim. ama yardıma ihtiyacım var deseydin gitmezdim.kesinlikle..gerçi dedin ama takılırsın gibisinden anladım aklına bişigelmesin.. .irfanım bu arada evinde ağırladın yedirdin içirdin yengye va sana tekraraadan hörmetlet sunarım...:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
valla irfanım bi ara senle gelirim dedim düğün için sonra düşündüm bu adam 24 saattir uyumuyor bide bizimle onca saat geçirdi..dedim en iyisi ben gideyimde 4.5 saat uyusun dedim. ama yardıma ihtiyacım var deseydin gitmezdim.kesinlikle..gerçi dedin ama takılırsın gibisinden anladım aklına bişigelmesin.. .irfanım bu arada evinde ağırladın yedirdin içirdin yengye va sana tekraraadan hörmetlet sunarım...:rendeer:

Gelirim ededim, dedim en iyisi ben gideyim, uyusun dedim, gerçi dedin takılırsın ama dedim ki dedim dedim. :p

Abi dün aramışsın, uyuyordum, biliyorsun 7/24 çalışıyoruz, erkenden uyumuşum, bugün de arayacaktım unuttum valla. Şimdi arasam ne fayda dedim aramayayım dedim, dedim ki dedim yani, öyle dedim böyle dedim, derler dedim, demeseler de derler dedim, demezler mi ki dedim, sana dedim, kime diyeyim başka. Dediler ki deme ona, o derse der dediler, ben de demeyin ona sadece ben derim dedim. İyi demiş miyim ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
haberleşelim bi gün ayarlıyalım uğur....:)

evet abi hoş sohbetli güzelbir gün oldu... kulaklarınıda çınlattık:mrgreen:

valla irfanım bi ara senle gelirim dedim düğün için sonra düşündüm bu adam 24 saattir uyumuyor bide bizimle onca saat geçirdi..dedim en iyisi ben gideyimde 4.5 saat uyusun dedim. ama yardıma ihtiyacım var deseydin gitmezdim.kesinlikle..gerçi dedin ama takılırsın gibisinden anladım aklına bişigelmesin.. .irfanım bu arada evinde ağırladın yedirdin içirdin yengye va sana tekraraadan hörmetlet sunarım...:rendeer:


yok kız :) evet yorgundum uykusuzdum ama dün akşam yani o gece işe gitmedim yattım bütün gün :) sen karamürselde takılırım kalırım deyince yardım babında değil şekerim makarasına muhabbetine kalırsan iyi olur demiştim ,

havada acayip nem vardı o gece tabiri caizsse sudan çıkmış balığa dönmüş olmam sıcaktan :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

Gelirim ededim, dedim en iyisi ben gideyim, uyusun dedim, gerçi dedin takılırsın ama dedim ki dedim dedim. :p

Abi dün aramışsın, uyuyordum, biliyorsun 7/24 çalışıyoruz, erkenden uyumuşum, bugün de arayacaktım unuttum valla. Şimdi arasam ne fayda dedim aramayayım dedim, dedim ki dedim yani, öyle dedim böyle dedim, derler dedim, demeseler de derler dedim, demezler mi ki dedim, sana dedim, kime diyeyim başka. Dediler ki deme ona, o derse der dediler, ben de demeyin ona sadece ben derim dedim. İyi demiş miyim ?


erdem yazmaya çok uraştınmı :cherry: :queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
erdem yazmaya çok uraştınmı :cherry: :queen:

Yok abi parmaklarımla yazıyorum ben, zorlanmıyorum. Sana de demiştim hatta, dememişmiydim yoksa? Dedim diye hatırladım dı ben, mevlüt abi de demişti hatta, dedim irfana demişti, sana dememişmiydi? Ben dedi diye dedim di ama, ben de dedim di galiba? Demedim mi yoksa ? Dedim dediiim :p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yok kız :) evet yorgundum uykusuzdum ama dün akşam yani o gece işe gitmedim yattım bütün gün :) sen karamürselde takılırım kalırım deyince yardım babında değil şekerim makarasına muhabbetine kalırsan iyi olur demiştim ,

havada acayip nem vardı o gece tabiri caizsse sudan çıkmış balığa dönmüş olmam sıcaktan :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------




erdem yazmaya çok uraştınmı :cherry: :queen:

Yok abi parmaklarımla yazıyorum ben, zorlanmıyorum. Sana de demiştim hatta, dememişmiydim yoksa? Dedim diye hatırladım dı ben, mevlüt abi de demişti hatta, dedim irfana demişti, sana dememişmiydi? Ben dedi diye dedim di ama, ben de dedim di galiba? Demedim mi yoksa ? Dedim dediiim :p
akşam üstü serdsar abinin yanına gittim termale.. dedim erdemi arayımmı :mrgreen:dedimçalışyodur dedim.. sonra bastım gittim serdar abiyi göremedim:pale: tabii..oraya gidince foto çekip irfana selam olsun die buraya koycaktım:mrgreen: dünkü gibi kısmet olmadı bu arada 700km devirmeye azkaldı ne geziyom beyav...:sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst