[Yalova - MT]

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
pazar akşamı balıkçılarda saa19.00 gibi bi çay içelim diyorum ve bekliyorum...
nediyosunuz arkadaşlar....

Herhangi bir aksilik olmazsa gelmeye çalışacağım. Böylelikle tanışmış ta oluruz.Küçücük Yalova da yaşıyoruz, doğru dürüst kimse kimseyi tanımıyor.Beni tanıyabilmeniz için yakamda kırmızı bir karanfil olacak:mrgreen:..... Haa birde kafamda saç olmayacak:p
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Cuma günü yani dün Yalovada Esadiye köyündeydim hani şu Orhangazi tarafında yol üstünde =)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bir işim olmazsa ben gelirim. :)
mutlaka beklerim...
çok önemli bir işim olmazsa ordayım pazar günü.. :cat:
inşallah..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:59 ----------



saol aparat sanda hayırlı bayramlar...:)
inşallah..
Herhangi bir aksilik olmazsa gelmeye çalışacağım. Böylelikle tanışmış ta oluruz.Küçücük Yalova da yaşıyoruz, doğru dürüst kimse kimseyi tanımıyor.Beni tanıyabilmeniz için yakamda kırmızı bir karanfil olacak:mrgreen:..... Haa birde kafamda saç olmayacak:p
bende çok var sana veririm eklersin..:mrgreen:
oLaydım OLaydım ben de olaydım :salut:
keşek kankaa ..keşke....
Cuma günü yani dün Yalovada Esadiye köyündeydim hani şu Orhangazi tarafında yol üstünde =)

senide beklerizz

ercan sende gelll.. yav gelin işte alt tarafı bi çay içicezz hadi bakemmm torpaklar...:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:36 ----------

Arkadaşlar; Bakın; Bana 100 km uzakta Suzuki Fiyatına :)

http://www.wheelbynet.com/docs/moto...torcycle_make=Other&motorcycle_model=GSXR-600

Bi yolunu bulursam alacağım bi tane Gürcistandan :cat:

gümrük olayı felen pahalıya patlamazmı...
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesajlar
111
Mezit geleceğim ben kesin de, balıkçılar tıklım tıklım olur şimdi bayram günü. Nasıl bulacağiz birbirimizi ? Kırmızı karanfil falan ? Kask mı alsak ellere ? ehehe :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
akşam üstü sakin olurr orlarıı bulur yaa birbirimizimotor mmontu giyy..:mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesajlar
111
Arkadaş mont alamadık ki daha. Asuman da serviste hala. Ben gelip sap gibi dikilicem, beni bulamazsan mezit tek başına çay içersin söyliyim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yalovalı arkadaşlarım malumunuz yağmur nedeniyle gezimiz iptal oldu önümüzdeki pazar için istanbul ekibi olarak sizi ziyaret etmeyi düşünüyoruz kabul edermisiniz bizi
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
yalovalı arkadaşlarım malumunuz yağmur nedeniyle gezimiz iptal oldu önümüzdeki pazar için istanbul ekibi olarak sizi ziyaret etmeyi düşünüyoruz kabul edermisiniz bizi

ben bir başlık açtım bile şimdiden adam topluyom biraz emrivaki olmuş gibi oldu umarım kusura bakmaz yalovalı motorcu arkadaşlar :)
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesajlar
111
Aha da gittim. Kimseyi göremedim, bulamadım. Döndüm geldim. Protesto ediyorum bu organizasyonu. Yetkililer yargılanmalı :salut:
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesajlar
111
Vallaha mı laaa. Dünya'nın en salak adamı olarak tarihe geçtim az önce. Ahahaha. Çok pardon. :D Allahtan gittiğimde başka motorcu arkadaşlara rastladım da azıcık lafladık. Ehehehe. Ulan gül gül ölüyorum şuan. Ne salak adamım :D
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Ya merak ediyorum hakkaten mesela motor aldım bi cafeye girecem kız arkadaşımı bekliyorum ordada motorcu abilerimiz var hemen böle davet mi ediyorlar aralarına nasıl oluyor :D Ben yeniyim ya bilmiyorum :d
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ben 19 gibi ordayım çayımı içip hava alıcaz bakalım gelen arkadaşta olusa ne mutlu...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 ----------

Vallaha mı laaa. Dünya'nın en salak adamı olarak tarihe geçtim az önce. Ahahaha. Çok pardon. :D Allahtan gittiğimde başka motorcu arkadaşlara rastladım da azıcık lafladık. Ehehehe. Ulan gül gül ölüyorum şuan. Ne salak adamım :D

ALLAH iyiliğini versin:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ben ordaydım zaten kimse gelcenide sanmıyodum hava çok kararmıştı çayımı içtim bende kalktım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst