- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
pazar akşamı balıkçılarda saa19.00 gibi bi çay içelim diyorum ve bekliyorum...
nediyosunuz arkadaşlar....
Herhangi bir aksilik olmazsa gelmeye çalışacağım. Böylelikle tanışmış ta oluruz.Küçücük Yalova da yaşıyoruz, doğru dürüst kimse kimseyi tanımıyor.Beni tanıyabilmeniz için yakamda kırmızı bir karanfil olacak:mrgreen:..... Haa birde kafamda saç olmayacak