[Yalova - MT]

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayuyu altın kafese koysan ayu gene ayu...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------

şöle bi baktımda yalovalı motrcular kim dedim.

1CAKALAZ
2ERCAN
3ŞOPIR77
4AVKAN45
5OLCAN MOD SANIRIM ODA YALOVALI
6METEHAN nekadar ısrar etsede utancındanmıdır nedir söyleyemiyor yalovalı olduğunu yazıkkk..
7bide ben MEZİT cok azız beyavv....

8.gkhnkzy (gökhan kuzey) - (çınarcık'ta yazlıkçıyım) havalar biraz düzelsinde yapalım bişeyler millet.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
ayuyu altın kafese koysan ayu gene ayu...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------

şöle bi baktımda yalovalı motrcular kim dedim.

1CAKALAZ
2ERCAN
3ŞOPIR77
4AVKAN45
5OLCAN MOD SANIRIM ODA YALOVALI
6METEHAN nekadar ısrar etsede utancındanmıdır nedir söyleyemiyor yalovalı olduğunu yazıkkk..
7bide ben MEZİT cok azız beyavv....
8.gkhnkzy
9.motoseyyah
aslında çok daha fazla var ama forum a yazmıyorlar. (benim uzun süre yazmadığım gibi)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben yokken kimse bişi yapamaz burda :mrgreen:

:) iyide sen nerdesin kardeşim? yalova'damı :thumright rizede'mi?

söylemedi deme. eğer bu pazar hava güzel olursa (funny SALİH) arkadaşımızla geliyoruz Çınarcığa.

beyler... kim var kim yok görmek isteriz Çınarcık ve Yalova'da. :rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
evet hep ismini duyduğum bi türlü göremediğm o yerleri görmk için sabırsızlanıyorm.hatta yağmur duasına çıkıyorm.rabbim tarlalar ıslansın yollara gerek yok.yolların hakkıda yeşilliğe yağsın:rendeer:.amin
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben Yalova da yasıyorum :)
Su an İşyerim dolayısıyla Rize deyim :)
Motor yalova da evde uyuyor ;)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
cakalaz satıyomusun motoru ? sahibinden mesaj attım :) bi bakarsın ve yalovadaki motorcular die bişi okudum MT için geçerli ise beni unuttunuz !!
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Valla sanıyorum bugün arkadas alacak... parayı topladı diye biliyorum.xenon felan almıs dün ist dan :)
Ama bir aksilik olurda almazsa hemen ulasıyorum sana kardeşim :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeşim; Kusra bakma motoru az önce itibariyle 5400 TL ye sattım.. Sana da bu fiyatı demiştim :wiinkk: Almasaydı inan arayacaktım seni gel al diye :)

Neise sağlık olsun; temiz motor alırsın insallah...sahibinden.com da var bitane turuncu ; 3000 kmde; 5700 e veriyor :)
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
ayuyu altın kafese koysan ayu gene ayu...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------

şöle bi baktımda yalovalı motrcular kim dedim.

1CAKALAZ
2ERCAN
3ŞOPIR77
4AVKAN45
5OLCAN MOD SANIRIM ODA YALOVALI
6METEHAN nekadar ısrar etsede utancındanmıdır nedir söyleyemiyor yalovalı olduğunu yazıkkk..
7bide ben MEZİT cok azız beyavv....

beyler mrb, hanımın ailesi yalova da, bayram seyran yaz tatili vs geliyoruz, özellikle yalovadaki arkadaşlar planlarını yaptıklarında buraya aktarırlarsa iştirak etme şansımız olur,

uymasa da uydurma rica ederiz bi şekil olur nihayetinde

sevgiler saygılar
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
beyler mrb, hanımın ailesi yalova da, bayram seyran yaz tatili vs geliyoruz, özellikle yalovadaki arkadaşlar planlarını yaptıklarında buraya aktarırlarsa iştirak etme şansımız olur,

uymasa da uydurma rica ederiz bi şekil olur nihayetinde

sevgiler saygılar
Havalar biraz daha ısınsın Abant yada Ayvalık gezisi planlıyoruz.
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Havalar biraz daha ısınsın Abant yada Ayvalık gezisi planlıyoruz.

müsait olursa gelirim bende İnşallah. Ayvalık yolu kötüydü, bitmiştir umarım yol çalışması.

bu arada Çınarcık'ta yazlıkçıyım. deniz için Çiftlikköy'e gidiyorum. bu yaz fırsat buldukça oradayım İnşallah.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
biz bayadır burdayızda sen nerdesin..

ne mutlu sana o büyük zaatı görmek herkese nasip olmaz :mrgreen:

rizede..:mrgreen:


çay bahçesinde olacağızz...:)

mezoş niye attırdın kendini siteden hacı...iyi halt ettin aferin...:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:30 ----------

Havalar biraz daha ısınsın Abant yada Ayvalık gezisi planlıyoruz.

uzak oralar...:mrgreen:Yalovanın arka bahçesi Çınarcık yeter bana...başka ihsan istemem...

Bir tatlı huzur almaya geldim Çınarcıkta..beni Çınarcığa gömünüz...daha geçen hafta 300 km devirdim yahu körfezden Çınarcığa Teşvikiye köyüne...ne gündü be...kıçımın çatalı ağrıdı motor üzerinde...bayağıdır uzun süreli kullanmıyordum makinayı...


Önce İzmit...
SANY0983.jpg


İzmitde güzel yerdir tavsiye ederim...

SANY0988.jpg


SANY0987.jpg


sonrası Gölcükde bayağı dolandım...güzel yerler...

SANY0993.jpg

SANY0991.jpg

SANY0998.jpg

sahilden Karamürselbey Yalova ve Çınarcık...


Köfte Dreams...

SANY1004.jpg


Sonrası Çınarcık Teşvikiye köy kahvesinde içilen 4 çay...

SANY1024-1.jpg


SANY1025-1.jpg


SANY1027-1.jpg


SANY1035-1.jpg


SANY1036-1.jpg


SANY1028-1.jpg


SANY1038-1.jpg


SANY1039-1.jpg



gezi bitimi km 51418 idi...

SANY1057-1.jpg
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
motoseyyah Nickli Üyeden Alıntı
Havalar biraz daha ısınsın Abant yada Ayvalık gezisi planlıyoruz.


mete_han nickli üyeden alıntı
uzak oralar...Yalovanın arka bahçesi Çınarcık yeter bana...başka ihsan istemem...

Artık yakın çevreler kesmiyor. Marmara'yı ve Batı Karadeniz'i bir çok kere dolaştık.(İşte ondandıhttp://www.sahibinden.com/firsat_firsat_firsat_-92WQQaXQQ24316732WQQpXQQdisplayitemr ybr 125 i satıp daha yüksek cc enduro almak istemem)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:40 ----------

motoseyyah Nickli Üyeden Alıntı
Havalar biraz daha ısınsın Abant yada Ayvalık gezisi planlıyoruz.


mete_han nickli üyeden alıntı
uzak oralar...Yalovanın arka bahçesi Çınarcık yeter bana...başka ihsan istemem...

Artık yakın çevreler kesmiyor. Marmara'yı ve Batı Karadeniz'i bir çok kere dolaştık.(İşte ondandıhttp://www.sahibinden.com/firsat_firsat_firsat_-92WQQaXQQ24316732WQQpXQQdisplayitemr ybr 125 i satıp daha yüksek cc enduro almak istemem)

doğrusu şöyle olacak
http://www.sahibinden.com/index.php?a=1004&b=1&list_type=1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst