ayuyu altın kafese koysan ayu gene ayu...:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------
şöle bi baktımda yalovalı motrcular kim dedim.
1CAKALAZ
2ERCAN
3ŞOPIR77
4AVKAN45
5OLCAN MOD SANIRIM ODA YALOVALI
6METEHAN nekadar ısrar etsede utancındanmıdır nedir söyleyemiyor yalovalı olduğunu yazıkkk..
7bide ben MEZİT cok azız beyavv....
8.gkhnkzy (gökhan kuzey) - (çınarcık'ta yazlıkçıyım) havalar biraz düzelsinde yapalım bişeyler millet.
8.gkhnkzyayuyu altın kafese koysan ayu gene ayu...:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------
şöle bi baktımda yalovalı motrcular kim dedim.
1CAKALAZ
2ERCAN
3ŞOPIR77
4AVKAN45
5OLCAN MOD SANIRIM ODA YALOVALI
6METEHAN nekadar ısrar etsede utancındanmıdır nedir söyleyemiyor yalovalı olduğunu yazıkkk..
7bide ben MEZİT cok azız beyavv....
8.gkhnkzy
9.motoseyyah
aslında çok daha fazla var ama forum a yazmıyorlar. (benim uzun süre yazmadığım gibi)
Ben yokken kimse bişi yapamaz burda :mrgreen:
Senin F in varNapacan Hyo yu
![]()
ayuyu altın kafese koysan ayu gene ayu...:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------
şöle bi baktımda yalovalı motrcular kim dedim.
1CAKALAZ
2ERCAN
3ŞOPIR77
4AVKAN45
5OLCAN MOD SANIRIM ODA YALOVALI
6METEHAN nekadar ısrar etsede utancındanmıdır nedir söyleyemiyor yalovalı olduğunu yazıkkk..
7bide ben MEZİT cok azız beyavv....
Havalar biraz daha ısınsın Abant yada Ayvalık gezisi planlıyoruz.beyler mrb, hanımın ailesi yalova da, bayram seyran yaz tatili vs geliyoruz, özellikle yalovadaki arkadaşlar planlarını yaptıklarında buraya aktarırlarsa iştirak etme şansımız olur,
uymasa da uydurma rica ederiz bi şekil olur nihayetinde
sevgiler saygılar
Havalar biraz daha ısınsın Abant yada Ayvalık gezisi planlıyoruz.
biz bayadır burdayızda sen nerdesin..
ne mutlu sana o büyük zaatı görmek herkese nasip olmaz :mrgreen:
rizede..:mrgreen:
çay bahçesinde olacağızz...![]()
Havalar biraz daha ısınsın Abant yada Ayvalık gezisi planlıyoruz.
motoseyyah Nickli Üyeden Alıntı
Havalar biraz daha ısınsın Abant yada Ayvalık gezisi planlıyoruz.
mete_han nickli üyeden alıntı
uzak oralar...Yalovanın arka bahçesi Çınarcık yeter bana...başka ihsan istemem...
Artık yakın çevreler kesmiyor. Marmara'yı ve Batı Karadeniz'i bir çok kere dolaştık.(İşte ondandıhttp://www.sahibinden.com/firsat_firsat_firsat_-92WQQaXQQ24316732WQQpXQQdisplayitemr ybr 125 i satıp daha yüksek cc enduro almak istemem)