[Yalova - MT]

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
wayyyyyy beee görmeyeli yalova mt az çok aşmış kendini..zamanında canlandırmak için çok uğraşmıştım..yeni yeni arkadaş görmek sevindirici
biz bayadır burdayızda sen nerdesin..
Meziti gördüm...:)
ne mutlu sana o büyük zaatı görmek herkese nasip olmaz :mrgreen:
rizede..:mrgreen:
buluşalım hayırlısıyla bi gün havalar azcık düzelsin de.. !!

çay bahçesinde olacağızz...:)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
anlaşıldı tamamm...:mrgreen:

sen yalovanın neresindesin ne işle meşkulsun söle bii tanıyalım tanışalım kaynaşalım pelki yıllar önce kaybettiğim kardeşimsindir...:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
tikatini çekerim...ben motorlu bir pandayım...:cherry:

ayuyu altın kafese koysan ayu gene ayu...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------

şöle bi baktımda yalovalı motrcular kim dedim.

1CAKALAZ
2ERCAN
3ŞOPIR77
4AVKAN45
5OLCAN MOD SANIRIM ODA YALOVALI
6METEHAN nekadar ısrar etsede utancındanmıdır nedir söyleyemiyor yalovalı olduğunu yazıkkk..
7bide ben MEZİT cok azız beyavv....
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
94
mevlüt abi malesef azız ne bilim kimse motosiklet nete bakmıyormu ne
bugün lucas ı gördüm oda yalan oldu ilk üye olduğumda o diyordu buluşalım diye şimdi kayıplarda
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bugünde çok güzelmiş hava bee ercan beni motorla gezdirsydin be arkadaşımm özledim motorla gezmeyi çakoda yok gerçi senin moto çekermi ikimizi..:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bir müddet aranızda olmıyacağım sevgili torpaklarım yeniden görüşünceye kadar ALLAHA emanet olun burayıda boşlamayın hoşçakalın..:rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Arkadaslar ;Yamaha ybr 250 yada Honda cbf 250 arıyorum. Yalova'da olması tercihimdir.2009 ybr city ile de takas olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst