- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
biz bayadır burdayızda sen nerdesin..wayyyyyy beee görmeyeli yalova mt az çok aşmış kendini..zamanında canlandırmak için çok uğraşmıştım..yeni yeni arkadaş görmek sevindirici
ne mutlu sana o büyük zaatı görmek herkese nasip olmaz :mrgreen:Meziti gördüm...![]()
rizede..:mrgreen:Nirde Nirde![]()
buluşalım hayırlısıyla bi gün havalar azcık düzelsin de.. !!
çay bahçesinde olacağızz...