- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar köyde ve arazide sürmek için 76 model bir mobilet acaba bunun yakıt tüketimi nasıldır. sizce çok benzin harcarmı birde aldığım yerdeki adam bana 2 litreye 1 bardak yağ kat dedi.2 zamanlı olcakmış.açıkta olan yağdan katsam olurmu.bir de bu yağ ile benzini 2.5 litrelik bir şişede karıştırsam olur