yakıt tüketimi

Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
23
Arkadaşlar köyde ve arazide sürmek için 76 model bir mobilet acaba bunun yakıt tüketimi nasıldır. sizce çok benzin harcarmı birde aldığım yerdeki adam bana 2 litreye 1 bardak yağ kat dedi.2 zamanlı olcakmış.açıkta olan yağdan katsam olurmu.bir de bu yağ ile benzini 2.5 litrelik bir şişede karıştırsam olur
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
2 litre benzine 1 bardak 2zamanlki yag sanki biraz fazla gibi geldi ben tam olarak bilmiyorum ama 100 grami geçmez heralde 2 litre benzina katılan yag miktari....
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
yağ ve benzini karıştırıp koyacaksın. Yağ ekleme oranı genelde %2-5 civarı oluyor. Yani 1 litre benzine yaklaşık 50gr yağ koyacaksın..Bir bardak 200gr olduğuna göre 4 litre benzine bir bardak..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
%4 oranında koyulur genelde . 10 ytl lık benzıne ben yağ ile verilen ölçekle 1 tam bir yarım koyuyorum . basıp gidiyorum mobılete bınersem

yakacagı 100 km de 3 lt şehir içi
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Arkadaşlar bugün daha 3 gün önce almış olduğum hala rodaj süresi devam eden Hyosung GV 250cc motoruma 28 YTL lik benzin aldım ve full oldu. Önceden de full lamıştım. Toplam 235 km gittim. Sanırım bu rodaj yağı ve filtresi değişince dahada azalacaktır. Yani ortalama 12ykrş/km de gibi bi şey çıktı. Tahminim 1000 km sonra 11 hatta 10 kuruşa inmesi..
 
Katılım
30 Ara 2013
Mesajlar
2
Selam ben yeni bir motor aldım abiler Mondial nt 125 turkuaz ama motorum çok yakıyor 222 kuruş 90 kilometre gidiyorum 20 liraya şuan motorum 1850 kilometrede ne yapmam lazım bana yardımcı olurmusunuz lütfen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst