yakıt tüketimi

Katılım
28 May 2018
Mesajlar
27
cbr 125r ile cbr250r'ı aynı hızda aynı devirde sürsek yine cbr 250r dahamı çok yakar?
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
235
Nasıl yani ?

Cbr 250, 5.000 devir de aynı mı seyir edicek cbr 125'in 5.000 deviri ile ?
 
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
27
Peki ozaman,soruyu değiştiriyorum iki motorda hangi devirde hangi hızda olursa olsun cbr250r dahamı çok yakıyor.
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
235
biraz okuyun inceleyin tekrar gözden geçirin
bu mantığa göre nc 750 cbr250 den fazla yakmalı hatta f800 gs nc 700 den fazla yakmalı
ama tersi durum söz konusu
ACABA NEDEN :silent:

Galiba anlamadınız cbr 125 ve 250 arasında silindir farkı olduğu için daha fazla yakar,daha fazla tork ürettiği için.Dediğin motorları konuşmuyoruz ki.Çünkü beygir ve tork farkı var 700 ve 800 arasında.Acemisin sanırım. :wiinkk:
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Her şartta cbr250r daha fazla yakmaz. Misal artçı alındığında, seyir hızını 120 ye sabitleyip uzun yola giderken cbr250r daha az yakar.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Cbr250'yi çok sakin sürüp cbr125'i hayvan gibi bağırta bağırta sürersen belki cbr125 daha çok yakabilir. Başka türlü her zaman cbr250 hada çok yakar.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
İki motorda yola koyduğumuzda hızlarını aynı tuttuğumuzda 250 az takacaktır daha az devir çevirecektir.Şehir içi için tam tersi bi durum var bu sefer küçük havimli ac yakacaktır.
 
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
27
Motoru çok zorlamam 3. vitesde 75-80 100km'de ne kadar yakar
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Silindir farkı nedeniyle cbr 250 biraz daha fazla yakar.

Birisi 250cc
Digeri 125cc

5.000Rpm ile birisi 50-60km/h (125)
5.000Rpm ile digeri 70-80km/h (250)
Bu veriler stabil suruş için

Eger 125cc motoru,250cc beklentisinde kullanirsak birakin 250yi 500cc kadar bile yaktiririz.

Hee eğer denilirse şehir içi sıkışık trafik,dur kalk vs.baz alinirsa 250 her durumda 125´e nazaran çok yakar.(Agirlik farki)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Galiba anlamadınız cbr 125 ve 250 arasında silindir farkı olduğu için daha fazla yakar,daha fazla tork ürettiği için.Dediğin motorları konuşmuyoruz ki.Çünkü beygir ve tork farkı var 700 ve 800 arasında.Acemisin sanırım. :wiinkk:

yine aynı mantık nc 700 cbr 250 den fazla beygir ve tork üretir aynı şekilde f 800 gs de nc 700 den fazla beygir ve tork üretir ama bu iki makina da cbr 250 den az yakar
halen anlamadığın kısım neyse söyle
Muharrem İnce'nin Nagahan Alçı'ya anlattığı gibi anlatayım
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
yine aynı mantık nc 700 cbr 250 den fazla beygir ve tork üretir aynı şekilde f 800 gs de nc 700 den fazla beygir ve tork üretir ama bu iki makina da cbr 250 den az yakar
halen anlamadığın kısım neyse söyle
Muharrem İnce'nin Nagahan Alçı'ya anlattığı gibi anlatayım

yanlış. adam aynı hızda aynı devirde demiş. nc 6000 devirde 120 ile, cbr 250 6000 devirde 120 ile gitsin. nc daha çok yakar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst