Silindir farkı nedeniyle cbr 250 biraz daha fazla yakar.
biraz okuyun inceleyin tekrar gözden geçirin
bu mantığa göre nc 750 cbr250 den fazla yakmalı hatta f800 gs nc 700 den fazla yakmalı
ama tersi durum söz konusu
ACABA NEDEN :silent:
Silindir farkı nedeniyle cbr 250 biraz daha fazla yakar.
Galiba anlamadınız cbr 125 ve 250 arasında silindir farkı olduğu için daha fazla yakar,daha fazla tork ürettiği için.Dediğin motorları konuşmuyoruz ki.Çünkü beygir ve tork farkı var 700 ve 800 arasında.Acemisin sanırım. :wiinkk:
yine aynı mantık nc 700 cbr 250 den fazla beygir ve tork üretir aynı şekilde f 800 gs de nc 700 den fazla beygir ve tork üretir ama bu iki makina da cbr 250 den az yakar
halen anlamadığın kısım neyse söyle
Muharrem İnce'nin Nagahan Alçı'ya anlattığı gibi anlatayım
yanlış. adam aynı hızda aynı devirde demiş. nc 6000 devirde 120 ile, cbr 250 6000 devirde 120 ile gitsin. nc daha çok yakar.