yakıt tüketimi sizce nasıl fikirleriniz?

Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
29
arkadaşlar 150cc lik maxi scotter ile

23 tl lik benzin aldım: 180km yaptım.

yani 23tl /180km = 1km = 12.70 kuruş eski para ile (127.000tl )

acaba normalmi bakım istermi alet ...
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
29
hmm benim alette asya 150 t1 maxi scot. koca kasa herhalde normal dimi ...bide km 14.000 oldu artık... o zaman normal gibi hissediyorum... bakalım yorumlara
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
10 krs benim 151 rs düz yolsa sabit 70 80 le gittiğimde

sen sanki gaz aça aça bi ölçüm yapmıssın :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst