YBR aaaaaaaaal :mrgreen:
CBF nin tipini sevmiyorum sadece ikiside kaliteli motor ayrıca 2. el ybr çok daha rahat bulursun.(şafak 1)
Sen tipini sevmiyosun ama belki o sevebilir![]()
ah o kafa granajını gövdaye bütünleşik yapmasalardı varya ben dahil bütün herkez cbf ye yönelirdi tabi tercih arkadaşın.
2010larda tork sorunu yok dye duydum :bounce:
geliyor gri ybr yarın ama 1 haftada plaka ruhsat alır,için içini yer sende kahrolursun valla:queen: