Yakıt Tasaruflu Motosiklet

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Bağcılar-Beylikdüzü arasında hergün gitmek üzere. Bi motosiklet almayı düşünüyorum. yakıt konusunda en cimri makina nedir hangisidir?
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
125lik veyahutta 150 lik bir makine işini rahat rahat görür.. YBR olabilir CBF olabilir ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakıt tüketimlerinden de bahsetseniz ?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ybr-cbf 100 kmde 2.5 lt yada zorlarsan 3. lt yakar...cup eğer bakımlıysa 2.0lt zorlarsan 2.5 yakar...ama istanbulda cup tarzı motoru hiç önermem bayırlarda 1. viteste çıkarsın ama çok yavaş yürür gibi 2. vitese atarsan motor bayılır...otobanda gidersin 80 le yavaş kalır az basarsın 90 km civarı titreşimden yolda yorulursun..
demem oki bi ybr yada cbf alabilirsin...otobuslere verdiğin parayı kat kat çıkarırsın üstünede gezersin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBF için 90 nın üzeirne çıkınca yağ yakmaya baslıyor diyorlar ?

YBR mantıklı geliyor yakıt tüketimi düşük olduğu için ? 2. El bi YBR düşünüyorum ama şimdilik ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------

Bide bu 150 lik Çin chooperları var ?
Junlin 150
Keeway SL150 filan onların yakıt tüketimlerini biliyormusunuz ?
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
YBR aaaaaaaaal :mrgreen:

CBF nin tipini sevmiyorum sadece ikiside kaliteli motor ayrıca 2. el ybr çok daha rahat bulursun.(şafak 1)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
YBR aaaaaaaaal :mrgreen:

CBF nin tipini sevmiyorum sadece ikiside kaliteli motor ayrıca 2. el ybr çok daha rahat bulursun.(şafak 1)

Sen tipini sevmiyosun ama belki o sevebilir :) Cbf 2008 modelden itibaren o sorunu hallettiler biliyorum ama.Cbf al 2nci el torku daha yüksek.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
ah o kafa granajını gövdaye bütünleşik yapmasalardı varya ben dahil bütün herkez cbf ye yönelirdi tabi tercih arkadaşın.

2010larda tork sorunu yok dye duydum :bounce:

geliyor gri ybr yarın ama 1 haftada plaka ruhsat alır,için içini yer sende kahrolursun valla:queen:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
geliyor gri ybr yarın ama 1 haftada plaka ruhsat alır,için içini yer sende kahrolursun valla:queen:

alsın abi okadar nazını çekeriz sorun yok ben bu yaz bi motora bineyim şu izmirin trafiğinden kurtulayım yeter plaka ruhsat işleride karıştırdılar yeni motor alcak arkadaşlar beklesin dyorum biraz daha ben beklemicem artık :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst