Yakıt alırken neden motordan inilmeli? cevabı içerde (resimli)

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
97
Video varmı diyenlere toplu cevap: var. satılık, yanında bir tanede 2 martının başarısız intihar girişimi videosu hediye.



Kitlediler zaten :) olayı kabul ettiklerine dair kaşeli kağıt aldım, 50+7 lira dökülen benzin parası ödedim. Boya filan atarsa önce adam gibi zararı karşılamasını talep edeceğim, muhtemelen pislik çıkaracaklar bende video + kaşeli kağıt ile hukuki süreç başlatacağım.

Tüm durumlar aleyhimde sonuçlanırsa videoyu eğitmen arkadaşlara/vloggerlara pazarlarım :)

Süreç benim lehime işlese bile adamları PO'ne şikayet edeceğim. Para yüzünden değil g.tum tutuştuğu için.

Kaç para ulen bi video :D
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Motosiklet camiasına asla faydası olamayacak bi adamsın başına gelen ufak bi olaydan bile cebine para sokmaya calisiosun duyanda John f kenedy yı vuran adamı kameraya yakaladın sancak çok ta umrumda yani videon gece uyuyamam ben şimdi ya vay anasını.

Yurugit videonu başka yerlerde pazarla burayı kirletme.

Aynen,bende öyle düşünüyorum.
Ve insanların bu kadar düşmelerine şaşırıyorum,başkası adına utanmaya alıştık.
 
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Arkadas sakasina parali diyor. Video atmamasinin sebebi cok uzun olmasi ve editleyecek vaktinin olmamasi.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Yakıta bu kadar zam gelmişken çok bonkörce hatalar bunlar:cherry:

Benim anlamadığım dökülen yakıt ücretini niçin size kesiyorlar?

Benim araca yanlış yakıt koyan görevli de umursamaz bir şekilde görseydin yol gitmeseydin diyip görevini ve hataları bana yüklemeye çalışmıştı.

Soğuk olabilir yorgun olabilir bunlar insani şeylerdir hata her zaman olabilir.insanız sonuçta ama umursamazlık ve bunu mağdura yüklemek ayıptır.

Yakıt görevlisi hataları müşteriye yansımamalı,sorumluluk almak istemezlerse yetkililer kendimiz dolduralım yakıtları.

Mazot dediğimde ve kapakta kocaman dizel(motorin) amblemi olduğu halde eli defalarca benzin tabancasına giden ve ya yine defalarca fullenicek dediğimde doldu diyip üstüne 90 tl lik daha yakıt alan durumları görünce inip kendim koyasım geliyor yakıtı.daha kolay.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
Bu videoyu satacak bi arkadaş bulursan tanışmak isterim onunla.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Peki neden dokulen benzini odedin, aksine motoru kirlettiler diye hic para almamislardir diye dusunurdum
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Peki neden dokulen benzini odedin, aksine motoru kirlettiler diye hic para almamislardir diye dusunurdum
yazdım zaten yukarıda, bi daha yazayım. Olayı belgeleyecek tutanağa kaşe imza atarız ama sende dökülen yakıtın parasını ödersin dediler. Bende tamam dedim. Tutanağı aldım :)
@Kübranın sorduğu soruların cevaplarında 2. maddede.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Videonu ben alırım ama 5bin dolardan fazla bir kuruş vermem haberin olsun.
İşine gelirse.
::winkwink::153::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Videonu ben alırım ama 5bin dolardan fazla bir kuruş vermem haberin olsun.
İşine gelirse.
::winkwink::153::
Sana MT indirimi yaparız, $7000de anlaşalım, hatrına $8000 nakit. =)

Şaka bi yana sen iste işi gücü bırakır, kesme/altyazı ekleme/yükleme angaryasının hepsini yaparım hemde bi kuruş para almam :) Sen ordan bize çok ders çıkartırsın.

Hatta üstüne TR'ye geldiiğinde haber ver, karşılamaya bayrakla gelirim valla. Herşey benden.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Sana MT indirimi yaparız, $7000de anlaşalım, hatrına $8000 nakit. =)

Şaka bi yana sen iste işi gücü bırakır, kesme/altyazı ekleme/yükleme angaryasının hepsini yaparım hemde bi kuruş para almam :) Sen ordan bize çok ders çıkartırsın.

Baba sen ne iciyosan biz de istiyoruz ondan
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Önceki uzun mesajlar @AlperTim'in gazabına uğradı.
Özet: Video satıldı. Bir iki hafta içerisinde alan kişi sağa sola atar. Mutlu mesut izlersiniz.
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
Motosiklet camiasına asla faydası olamayacak bi adamsın başına gelen ufak bi olaydan bile cebine para sokmaya calisiosun duyanda John f kenedy yı vuran adamı kameraya yakaladın sancak çok ta umrumda yani videon gece uyuyamam ben şimdi ya vay anasını.

Yurugit videonu başka yerlerde pazarla burayı kirletme.

Saçma saçma "motora yeni başladım ne almalıyım" , "14 yaşındayım önce ehliyet mi motor mu" "10 yaşındaki motor mu km yapmış motor mu " "600RR a geçeceğim" gibi bir konu açmamış.
Rutinden farklı başından geçen bir olayı paylaşmış arkadaşımız videoyu paylaşmak zorunda da değil tabi bu arada... Eminim videoyu satma fikrini de şaka olsun diye söylemiştir. Kaç yaşında adam kimsenin böyle bir videoyaya para vermeyeceğini biliyordur..
Bu arada hemen yıkadıysanız güneşe vs çıkarmadan ben boyasının atacağını zannetmiyorum :) İyi hatırlattınız arada motorumun başından ayrılıyordum artık başında beklerim :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

Yakıta bu kadar zam gelmişken çok bonkörce hatalar bunlar:cherry:

Benim anlamadığım dökülen yakıt ücretini niçin size kesiyorlar?

Benim araca yanlış yakıt koyan görevli de umursamaz bir şekilde görseydin yol gitmeseydin diyip görevini ve hataları bana yüklemeye çalışmıştı.

Soğuk olabilir yorgun olabilir bunlar insani şeylerdir hata her zaman olabilir.insanız sonuçta ama umursamazlık ve bunu mağdura yüklemek ayıptır.

Yakıt görevlisi hataları müşteriye yansımamalı,sorumluluk almak istemezlerse yetkililer kendimiz dolduralım yakıtları.

Mazot dediğimde ve kapakta kocaman dizel(motorin) amblemi olduğu halde eli defalarca benzin tabancasına giden ve ya yine defalarca fullenicek dediğimde doldu diyip üstüne 90 tl lik daha yakıt alan durumları görünce inip kendim koyasım geliyor yakıtı.daha kolay.

Yazar burda da , zenginim ben bu zamlara rağmen depoyu fullettirebiliyorum hatta defalarca fullettirebiliyorum demek istemiş :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Saçma saçma "motora yeni başladım ne almalıyım" , "14 yaşındayım önce ehliyet mi motor mu" "10 yaşındaki motor mu km yapmış motor mu " "600RR a geçeceğim" gibi bir konu açmamış.
Rutinden farklı başından geçen bir olayı paylaşmış arkadaşımız videoyu paylaşmak zorunda da değil tabi bu arada... Eminim videoyu satma fikrini de şaka olsun diye söylemiştir. Kaç yaşında adam kimsenin böyle bir videoyaya para vermeyeceğini biliyordur..
Bu arada hemen yıkadıysanız güneşe vs çıkarmadan ben boyasının atacağını zannetmiyorum :) İyi hatırlattınız arada motorumun başından ayrılıyordum artık başında beklerim :mrgreen:
Önceki mesajlardada belirtmiştim, (silinenler dahil) bi kez daha belirteyim video ile oynayacak (kes, senkronize et, yüzleri sakla, altyazı ekle, sağa sola yükle vs.) zamanımı motorla gezmeye harcarım.


Bu arada video ciddi ciddi satıldı. Normal zamanlarda dahi video paylaşmıyorken, içine düştüğüm kötü durumu (en azından beleşe) paylaşmak adetim değil.

Petrol ofisine yaptığım şikayet sonuçlandıktan sonra, alıcı arkadaş çay/kayve goygoy muhabet sonrası hesabı ödeyecek videoyu alacak.Gerisi onun bileceği iş :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Dünkü mesajım silinmiş sebep sadece uzun alıntı içermesimi?
Yoksa disiplin cezası yorumum mu?:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:46 ----------

Üstteki üyeye cevap
Ben öyle birşey demek istemedim.Depoyu fulletmekle ne alaka.İçiniz fesat dicem yine forum disiplin birimine yolum düşcek :)bakın demiyorum.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Saçma saçma "motora yeni başladım ne almalıyım" , "14 yaşındayım önce ehliyet mi motor mu" "10 yaşındaki motor mu km yapmış motor mu " "600RR a geçeceğim" gibi bir konu açmamış.
Rutinden farklı başından geçen bir olayı paylaşmış arkadaşımız videoyu paylaşmak zorunda da değil tabi bu arada... Eminim videoyu satma fikrini de şaka olsun diye söylemiştir. Kaç yaşında adam kimsenin böyle bir videoyaya para vermeyeceğini biliyordur..
Bu arada hemen yıkadıysanız güneşe vs çıkarmadan ben boyasının atacağını zannetmiyorum İyi hatırlattınız arada motorumun başından ayrılıyordum artık başında beklerim

ohooo aramızda" viraja hangi hızlarda girmeliyiz" diye konu açan çömezler bile var.. kardeşim ben bu tip şeylere karşıyım zaten dünyada iyilik diye birşey kalmadı para yüzünden sen adam şaka yapıyo diosun şaka yapmadıgı belli adamın satmış videoyu neyi kimi kime savunuyorsun ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst