Yağmurun ardından

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Bugün biaz enduro yapayım diye atladım benim spaya evimin arkasındaki dağlarda ilk toprak yola saptım.

Hafif bir yağmur tiseliyor

1-5.jpg




2-5.jpg





3-5.jpg



Dağlarda kar var. Bir ara gidip gitmeme arasında tereddütyaşıyorum hevesimi
Pazara gününe saklıyorum.

4-5.jpg





5-5.jpg



Hiç kulanılmayan yollarda gazaçıyorum

6-5.jpg


Bir kaç foto için duruyorum ve bu arada yağmur diniyor daha fazla terlememek için
yağmurluhumu çıkartıyorum


7-5.jpg





8-5.jpg





9-5.jpg



Birçok yol yağmur yüzünden çökmüş

10-5.jpg





11-4.jpg





12-4.jpg





13-4.jpg





14-4.jpg





15-4.jpg


Orman harika bir koku yayıyor toprak ve çam kokusu.

16-4.jpg




Bu gezimde biraz gaz açmak istediğimiçin fazla foto çekemedim bende kameramı kaskıma monte edip gezdim.
Video yu buradan izleye bilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=fBjiukldWis
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
yaa benim evimin arkasında Garanti Bankasının gökdeleni var :pr:
:salut: güzel gezi olmuş , süper bir ortam... çok şanslısın valla...
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Güzel bir gezi olmuş.

Tek olmaıp da yanında bir iki motosikletli arkadaşın olsa, daha da güzel olurdu senin için.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
helal olsun walla hep gezıyorsun kar kıs demeden cok guzel bızde wakıt bulupta gezılere daha cok wakıt ayırmıyoruzz:(
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Fotolar çok güzelmiş
Yalnızlık ve sakinlik gibisi yok
Tabiki arkadaşlarla gitmenin tadı başka :)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
bazılarının tutkusu hızdır motor diyince bazılarınında böyle dağ bayır gezmek bence biz hep dağ bayır gezelim türkiyede çok güzel yerler var yazın gelmesini iple çekiyorum motorla ilk yazım olucak çünkü hepinize kazasız belasız sürüşler diliyorum
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
yaa benim evimin arkasında Garanti Bankasının gökdeleni var :pr:
:salut: güzel gezi olmuş , süper bir ortam... çok şanslısın valla...

Arkadaşım senin için üzüldüm o zaman sen motor sevdasından vaz geçip bir paraşüt alacan Garantinin götdeleninden atlayacan başka çarasi yok.:queen: :queen:


Fotolar çok güzelmiş
Yalnızlık ve sakinlik gibisi yok
Tabiki arkadaşlarla gitmenin tadı başka :)


Haklısın arkadaşım :cat:


bazılarının tutkusu hızdır motor diyince bazılarınında böyle dağ bayır gezmek bence biz hep dağ bayır gezelim türkiyede çok güzel yerler var yazın gelmesini iple çekiyorum motorla ilk yazım olucak çünkü hepinize kazasız belasız sürüşler diliyorum



Evet arkadaşım bu bir tutku dediğingibi ama yazı beklemek niye şimdiden başla derim gezmeye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst