Yağmurda Kontak Kısmından Aşırı Derecede Duman Geliyor..

Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
43
Öncelikle Merhabalar..

Motorum Cbr 250r yağmurlu havalarda motoru sürdüğüm zamanlarda kırmızı ışıklarda durduğum zaman kontak bölgesinden aşırı derece bir duman veya buhar çıkıyor ve yanık kokusu gibi kokuyor lastik yanığı gibi kokuyor. Ama basit bir duman değil ızgara dumanı gibi. bir kaç gündür yaşıyorum bu durumu sizce önemli birşeymidir ? sizde de aynısı oluyor mu ? ( Hareket Halindeyken değil Yağmurlu Havalarda Işıklarda Durduğumda veya motoru durdurduğumda karşılaşıyorum bu durumla )

Cevaplarınızı Bekliyorum Şimdiden Teşekkürler..
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
50
Kontak kısmında gidonun dönmesinden kaynaklanan bir kablo sıyırma veya bir kısmı kopma gibi bir sorun olmuş olabilir.Acilen baktırmanda yarar var.Eger sorun kısa devre ise beyine bile zarar verebilir.
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
43
Servise değilde bi motorcuya baktırdım adam radyatör ıslandığı için olduğunu söyledi doğrumudur bu ?
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
421
sana göre duman çıkması önemsiz galiba
hemen servise
yarın duman yerine ateş çıkar
motoru alırsın eline
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Kızgın motor aksamına gelen sular buhar oluyor sürekli. Giderken belli olmuyor ama durunca grenajın altından çıkıp vizöre kadar buğu yapabiliyor. Hatta sert bi fren yaparsan seni takip eden buhar ileriye doğru devam ediyor biraz. :D
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
yoldaki su manifolda geldiği için buharlaşıyor anında, o da duman yapıyor. sen giderken duman arkada kaldığı için ancak dururken dumanın varlığından haberin oluyor. veya motorun bir yerinden manifolda yağ kaçağı olabilir, o da kokulu bir duman yapar.
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
43
Sokak arasında bir motosiklet ustasına gösterdim kontrol etti bişey olmadığını söyledi. Radyatör pis olduğu için börtü böcek kaçtığı için onların kokusu geliyor sana pis koku olarak dedi. Katılıyormusunuz ?
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
cbr125r var bende de aynısı oldu. servise sordum sıkıntı yok, yağmurda motora su deydiği için oluyor. duruncada belli oluyor. motorunu yağmurda kullanma derim.
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
43
Yağmurda sürüş ayrı bi zevkli oluyor ya :) motora zararlı bilincindeyim işim olmadığı sürece yağmurda çıkartmıyorum zaten. Saolun zaman ayırıp bilgilerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ettim hepinize.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Yağmurda sürüş ayrı bi zevkli oluyor ya :) motora zararlı bilincindeyim işim olmadığı sürece yağmurda çıkartmıyorum zaten. Saolun zaman ayırıp bilgilerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ettim hepinize.

yağmurda sürmek motora zararlı değildir. arkadaşlar manifold ve egzoza gelen suyun buhar olduğunu söylemiş onlar söylemese ben söylicektim
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Yağmurda sürüş ayrı bi zevkli oluyor ya :) motora zararlı bilincindeyim işim olmadığı sürece yağmurda çıkartmıyorum zaten. Saolun zaman ayırıp bilgilerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ettim hepinize.

Bende yağmur yağsa motor kullansam diye bakıyorum :) Hiç bir zararı yok. Pas bile olmuyor ben test ediyorum :)
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Sen yinede iyi bir ustaya baktır. Ama dediğin gibi kablolar yansa zaten direk sigorta atar. Atmasa bile bi kaç yere elektrik gelmez zaten. Mesela gösterge çalışmaz. Veya kontağı açsan bile hiçbir tepki göstermez sistem. Dediğin gibi kablolardan gelse duman şimdiye kadar illa bi olumsuz durumla karşılaşırdın.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Arkadaş sen yinede servise git durumu izah et aksi taktirde nice araçlar elektirik aksamından kendi kendine çıkan kıvılcımla yanıp gitmiştir bir düşün
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
151
Aynısı bende de oluyor. Radyötörden geliyor. Kokuda mevcut. Duman dediğin aslında buhar. Kırmızı ışıkta durduğumda geçen hafta biraz hava da soğuktu deli buhar çıktı. Hiç kafanıza takmayın.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Olur normaldir, bende de oluyor o koku; Çaydanlığı ocakta unutunca içinde ki su kaynayıp bitince sen çaydanlık yan bi koku iğrenç ötesi. Aynen öyle birşey işte :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst